انگلیسی با اهداف ویژه: مفاهیم، کاربردها، و گرایش‌های آتی

۳۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۹ کد : ۲۶۰۴۶ معرفی کتاب
تعداد بازدید:۳۸
کتاب «انگلیسی با اهداف ویژه: مفاهیم، کاربردها، و گرایش‌های آتی» نوشته معصومه استاجی، از سوی مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی منتشر شد.
انگلیسی با اهداف ویژه: مفاهیم، کاربردها، و گرایش‌های آتی

«انگلیسی با اهداف ویژه: مفاهیم، کاربردها، و گرایش‌های آتی» یک کتاب جامع است که به بررسی عرصه گسترده انگلیسی با اهداف ویژه می‌پردازد. این کتاب با پوشش گسترده‌ای، بررسی عمیقی از ویژگی‌های اصلی که انگلیسی با اهداف ویژه و تکامل پویای آن را شکل می‌دهند ارائه می‌دهد و همچنین تحلیل دقیقی از تعریف، ویژگی‌ها و طبقه‌بندی انگلیسی با اهداف ویژه ارائه کرده و بستری قوی برای درک پیچیدگی‌های استفاده زبان تخصصی فراهم می‌کند. 
جنبه تحقیقاتی انگلیسی با اهداف ویژه نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای مطالعه بیشتر در این زمینه به راهنمایی و توسعه مسیریابی می‌پردازد. همچنین، کتاب به تأثیر فناوری بر انگلیسی با اهداف ویژه و بررسی نحوه تأثیر یکپارچه‌سازی آن بر آموزش و کاربرد انگلیسی با اهداف ویژه می‌پردازد. به‌طورکلی، این کتاب یک منبع بی‌بدیل برای محققان، مربیان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که به دنبال درک جامعی از انگلیسی با اهداف ویژه و ابعاد چندگانه آن هستند. 
پوشش گسترده و دیدگاه‌های دانشگاهی آن امکان را برای خوانندگان فراهم می‌کند تا در دورنمای پیچیده انگلیسی با اهداف ویژه حرکت کنند و در توسعه مداوم آن سهمی مؤثر داشته باشند. امید می‌رود که کتاب حاضر علاوه بر یک مرجع پژوهشی، به منظور استفاده در دوره‌های درسی پیشرفته کارشناسی و تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) نیز بتواند به عنوان یک منبع اصلی، نیاز مدرسان و دانشجویان این حوزه را برآورده سازد.

نویسنده: دکتر معصومه استاجی
ناشر: انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی
تعداد صفحات: 348
نوبت چاپ: اول
تاریخ انتشار: 1403
 
علاقه‌مندان می‌توانند جهت سفارش کتاب به آدرس https://book.atu.ac.ir/book_856.html مراجعه کنند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معرفی کتاب مرکز چاپ و انتشارات انگلیسی با اهداف ویژه معصومه استاجی معاونت پژوهشی


نظر شما :