مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه اعلام کرد:

حضور دانشگاه علامه‌طباطبائی با بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب امسال

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۰ کد : ۲۵۶۲۹ خبر روز
تعداد بازدید:۲۸۷
مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۵۸۶ عنوان از کتاب‌های تالیفی و ترجمه‌ای دانشگاه، در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
حضور دانشگاه علامه‌طباطبائی با بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب امسال

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد شرفی، مدیر مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی در خصوص حضور این دانشگاه در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی با ارائه 586 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به‌طور همزمان در بخش فیزیکی و مجازی نمایشگاه شرکت کرده است. 
وی افزود: در بخش فیزیکی با ارائه بیش از 150 عنوان کتاب در موضوعات اقتصاد، الهیات و معارف اسلامی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، حقوق و علوم سیاسی، روان‌شناسی و علوم تربیتی، علم اطلاعات و دانش‌شناسی، زبان و ادبیات فارسی، زبان‌های خارجی، زبان‌شناسی، مطالعات ترجمه، علوم اجتماعی، علوم ارتباطلت، علوم ریاضی و رایانه، فلسفه، مدیریت و حسابداری و مطالعات بیمه، آثار خود را به علاقه‌مندان و جامعه هدف معرفی کرده است. همچنین در بخش مجازی نیز از طریق سامانه نمایشگاه، بیش از 436 عنوان از آثار مکتوب را در موضوعات گفته شده، به علاقه‌مندان ارائه کرده است. 
دکتر شرفی بیان کرد: با توجه به وظایف و ماهیت ذاتی، مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه، دو نشست نقد کتاب در محل سرای علمی و فرهنگی انجمن ناشران دانشگاهی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار کرد. نخستین نشست با موضوع «تحلیلی فلسفی علمی از شخصیت انسان» با حضور دکتر عبدلله معتمدی نویسنده کتاب و دکتر ابوالقاسم عیسی‌مراد و دکتر فریده ثابت به عنوان منتقد و نشست دوم نیز  با موضوع «رمز ارز» با حضور دکتر محمدرضا تقوا نویسنده کتاب و دکتر مظفر جمالیان‌پور به عنوان منتقد برگزار شد.
وی گفت: انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی موفق به تولید الکترونیکی حدود 170 عنوان از آثار خود شده است و به‌طور پیوسته و مستمر نیز این موضوع در حال توسعه و گسترش است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه آدرس mybooket.com/atu، کتاب‌های مورد علاقه خود را تهیه کنند.
گفتنی است  انتشارت دانشگاه علامه‌طباطبائی، آثار خود را در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در رواق غربی، بخش ناشران دانشگاه غرفه شماره 91 و در بخش مجازی نمایشگاه به آدرس  Book.icfi.ir با 10 درصد تخفیف به متقاضیان عرضه کرده است. علاقه‌مندانی که دارای بن کتاب هستند می‌توانند با مراجعه به بخش مجازی نمایشگاه، از 40 درصد تخفیف دانشجویی و 50 درصد تخفیف ویژه اعضا هیئت علمی دانشگاه استفاده کنند. 
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی نمایشگاه کتاب نقد کتاب کتاب انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :