«مدیریت خدمات اجتماعی»

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۵ کد : ۲۴۹۴۶ معرفی کتاب
تعداد بازدید:۵۳۲
کتاب «مدیریت خدمات اجتماعی» نوشته دکتر محمد زاهدی‌اصل، به همت مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی به چاپ رسید.
«مدیریت خدمات اجتماعی»

این کتاب متناسب با شرح دروس مرتبط در کارشناسی و کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی و مدیریت خدمات اجتماعی تألیف شده است. نظر به اینکه درخصوص مدیریت خدمات اجتماعی اثری به‌صورت تألیفی یا گردآوری به زبان فارسی وجود ندارد و تنها یک کتاب با عنوان مدیریت در خدمات اجتماعی به‏کوشش خانم فریده همتی ترجمه شده است بنابراین ضرورت تألیف اثر که بتواند بخشی از نیازهای علمی و حرفه‌ای دانشجویان عزیز و سایر کاربران مرتبط را تأمین کند کاملا محسوس بود و بر این اساس سعی شد کتاب موردنظر تألیف و تقدیم جامعه علمی –حرفه‌ای کشور شود.
این اثر با مقدمه مختصر و مفاهیم مرتبط با مدیریت خدمات اجتماعی و مددکاری اجتماعی آغاز می‌شود و با بحث از سیر تحولات، اهداف و مبانی حقوقی مدیریت خدمات اجتماعی ادامه پیدا کرده و سپس سیستم‌‏های مدیریت و جایگاه شورا در این سیستم، همراه با ویژگی‌های حقوقی مدیریت مؤسسات خدمات اجتماعی مورد بحث قرار می‌گیرد. گروه‌های هدف و نوع‌بندی سازمان‌های خدمات اجتماعی، دو فصل دیگر از این اثر بوده و پایان بخش کتاب به تورقی در خصوص مدیریت خدمات اجتماعی در نهج‌البلاغه می‌پردازد. 
صاحب اثر سعی کرده است که از تجارب حرفه‌ای حدود پنجاه ساله خود نیز بهره گیرد. امید است که این تلاش، آغازی برای تداوم تلاش سایر همکاران عزیز و دانش‌پژوهان گرامی باشد.

ناشر: انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی
تعداد صفحات: 362
نوبت چاپ: اول
تاریخ انتشار: 1402
نوع جلد: شومیز
اندازه: وزیری

علاقه‌مندان می‌توانند جهت سفارش کتاب به آدرس https://book.atu.ac.ir/book_838.html مراجعه کنند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معرفی کتاب محمد زاهدی اصل مدیریت خدمات اجتماعی مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه معاونت پژوهشی


نظر شما :