نشست علمی «دیدگاه چین در قبال حضور هند» در دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد

۱۶ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۳ کد : ۲۳۳۴۴ خبر روز
تعداد بازدید:۳۸۲
نشست علمی در خصوص «دیدگاه چین در قبال حضور هند در خاورمیانه» با همکاری مرکز تحقیقات چین دانشگاه علامه‌طباطبائی و پژوهشکده ملی دانشگاه دفاع عالی ملی در محل تالار «صلح» دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.
نشست علمی «دیدگاه چین در قبال حضور هند» در دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، نشست علمی در خصوص «دیدگاه چین در قبال حضور هند در خاورمیانه» با همکاری مرکز تحقیقات چین دانشگاه علامه‌طباطبائی و پژوهشکده ملی دانشگاه دفاع عالی ملی در محل تالار «صلح» دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.

در این نشست که استادان و دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی و دانشگاه عالی دفاع ملی حضور داشتند، دکتر «وی لیانگ» استاد و پژوهشگر آکادمی علوم اجتماعی چین از انستیتوی آسیا و آفریقای غربی در سخنانی با عنوان «دیدگاه چین در قبال حضور هند در خاورمیانه» به بیان دیدگاه های خود در این خصوص پرداخت.
«وی لیانگ» سخنرانی خود را به زبان انگلیسی ارائه کرد و دیدگاه‌های خود دربارۀ سیاست¬های خارجی کشور هند و تعاملات این کشور با کشورهای منطقۀ خاور میانه را تبیین کرد.
این نشست با مدیریت جلسه و گفت‌وگوی ‌مجیدرضا مؤمنی، معاون پژوهشی دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی و طرح پرسش‌ها از جانب استادان، دانشجویان و میهمانان و پاسخ «وی‌لیانگ» پایان یافت.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی نشست تخصصی دانشکده حقوق و علوم سیاسی وی لیانگ


نظر شما :