به مناسبت هفته جهانی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برگزار شد؛

نشست «رسانه، هوش مصنوعی و ضرورت ارتقای سواد رسانه ای» در دانشگاه علامه‌طباطبائی/ گزارش تصویری

۱۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۹ کد : ۲۳۲۶۱ خبر روز
تعداد بازدید:۷۰۸
«رسانه، هوش مصنوعی و ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای» از سلسله نشست‌های هفته جهانی سواد رسانه‌ای به همت دانشگاه علامه‌طباطبائی و باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران در این دانشگاه برگزار شد.
نشست «رسانه، هوش مصنوعی و ضرورت ارتقای سواد رسانه ای» در دانشگاه علامه‌طباطبائی/ گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی، نشست «رسانه، هوش مصنوعی و ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای» از سلسله نشست‌های هفته جهانی سواد رسانه‌ای به همت دانشگاه علامه‌طباطبائی و باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران با حضور دکتر علی‌اصغر کیا، رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی، علی نوریجانی، رئیس کل باشگاه مدیریت رسانه و سواد رسانه ای یونسکو، دکتر معصومه نصیری، دبیرکل باشگاه مدیریت رسانه و سواد رسانه ای یونسکو، دکتر غلامرضا خواجه‌سروی، استاد دانشگاه و معاون سابق وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمدمهدی مولایی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر کاوه بازرگان، عضو هیئت علمی گروه روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه‌طباطبائی و جمعی از پژوهشگران و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده علوم ارتباطات این دانشگاه برگزار شد.
گفتنی است هفته جهانی سواد رسانه‌ای هر سال از 2 تا 9 آبان‌ماه (۲۴ تا ۳۱ اکتبر) برگزار می‌شود. امسال نیز این هفته با شعار «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در فضاهای دیجیتال: دستور کار جمعی جهانی» برگزار شد. برگزاری نشست‌های مختلف با مشارکت رسانه‌ها، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی از جمله برنامه های برگزار شده در این هفته بود تا از این طریق ادبیات و دانش سواد رسانه‌ای، توسعه یافته و منجر به درک ضرورت این دانش و مهارت ضروری برای زیست در جهان رسانه‌ای شده امروز شود.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی علم فناوری یونسکو دانشگاه دانشکده علوم ارتباطات هفته سواد رسانه هوش مصنوعی


نظر شما :