در آیین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و بهداشت دانشگاه های سراسر کشور:

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی برای نخستین بار، عنوان «مرکز بهداشت و درمان نمونه کشوری» را کسب کرد

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۲ کد : ۲۰۶۵۰ خبر روز
تعداد بازدید:۵۸۱
در سی‌ و چهارمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و یازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز بهداشت درمان دانشگاه علامه طباطبائی برای نخستین بار عنوان «مرکز بهداشت و درمان نمونه کشوری» را کسب کرد.
مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی برای نخستین بار، عنوان «مرکز بهداشت و درمان نمونه کشوری» را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی، در مراسم پایانی سی‌ و چهارمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و یازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، که با حضور، دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر ابراهیم نعیمی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت این سازمان ، 4 تا 6 بهمن ماه 1401 به میزبانی دانشگاه هرمزگان برگزار شد، مراکز بهداشت و درمان برتر، نمونه و فعال دانشگاه های سراسر کشور معرفی شدند.
در این مراسم مرکز بهداشت درمان دانشگاه علامه طباطبائی برای نخستین بار عنوان «مرکز بهداشت و درمان نمونه کشوری» را کسب کرد.
در بخش مراکز بهداشت و درمان برتر، دانشگاه‌های تهران، صنعتی اصفهان، تربیت‌مدرس و دامغان موفق به دریافت رتبه‌های برتر در چهار طبقه جمعیتی شدند.
همچنین در این گروه جمعیتی دانشگاه‌های اصفهان، علامه طباطبائی، ولی‌عصر (عج) رفسنجان و هنر تهران رتبه‌های نمونه را کسب کردند.
رتبه‌های فعال بهداشت و درمان نیز به دانشگاه‌های تبریز، صنعتی امیرکبیر، حکیم سبزواری و بجنورد اختصاص یافت.
 

کلید واژه ها: دانشگاه درمان دانشگاه بهداشت درمان دانشگاه درمان بهداشت درمان مراکز بهداشت درمان بهداشت مراکز بهداشت مراکز برتر


نظر شما :