با حضور دانشجویان سوریه‌ای برگزار می‌شود؛

نخستین رویداد «آشناسازی دانشجویان غیرایرانی با شرایط اقامت ویژه و اشتغال در ایران»

۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵ کد : ۱۶۵۴۲ خبر روز
تعداد بازدید:۸۷۰
اولین نشست آشناسازی دانشجویان غیرایرانی با حضور دانشجویان و دانش‌آموختگان سوری به همت شبکه تکنولوژی و تجارت و با حمایت دانشگاه علامه طباطبائی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
نخستین رویداد «آشناسازی دانشجویان غیرایرانی با شرایط اقامت ویژه و اشتغال در ایران»

اولین نشست آشناسازی دانشجویان غیرایرانی با حضور دانشجویان و دانش‌آموختگان سوری به همت شبکه تکنولوژی و تجارت و با حمایت دانشگاه علامه طباطبائی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 27 آذرماه 1400 برگزار می‌شود.
در این نشست، آموزش‌های لازم درباره تسهیلات ویژه اقامت بلندمدت 3، 5 و 10 ساله در ایران، تسهیلات کارآفرینی و اشتغال(کمک به تاسیس شرکت)، جذب دانش‌آموختگان برتر در نهادهای فناور و نوآور در سوریه و ایران، تسهیلات رفاهی شامل بهره‌مندی از خدمات عمومی، حضور در مجامع و کنفرانس‌های علمی  و مشاوره و پشتیبانی تحصیلی و شغلی در ایران ارائه می‌شود.
همچنین برنامه آی.کانکت زیرمجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری در این نشست‌ها حضور خواهند داشت که برنامه‌ای برای جذب نخبگان غیرایرانی است و در این رویداد، شرایط خود را توضیح برای تعامل با دانشجویان غیرایرانی توضیح‌ می‌دهند.
از دیگر برنامه‌های این رویداد، حضور در معاونت علمی ریاست جمهوری و ملاقات با دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و بازدید دسته‌جمعی از بخش دانش‌بنیان و سپس، نمایشگاه دائمی دستاوردهای فناوری نانو در این مرکز است.

 


نظر شما :