جلسه معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم با مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی

۲۱ آذر ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۲ کد : ۱۶۴۸۹ خبر روز
تعداد بازدید:۱۱۱۳
معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه علامه طباطبائی با سرپرست و معاونان دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.
جلسه معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم با مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این دیدار صبح امروز با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر و رئیس سازمان دانشجویان، دکتر سیروس علیدوستی معاون وزیر و رئیس تربیت بدنی سازمان دانشجویان و دکتر اردوان ارژنگ، سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد. در این دیدار امکانات، ظرفیت‌ها و همچنین مشکلات دانشگاه و راهکارهای استفاده از ظرفیت‌های سازمان دانشجویان برای برطرف شدن این مشکلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 در ابتدای این دیدار، دکتر عبدالله معتمدی سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی ضمن معرفی ظرفیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی کشور به بیان سیاست‌ها و راهبردهای جدید این دانشگاه از جمله تحول در علوم انسانی، ارتباط با صنعت و همچنین دیپلماسی علمی پرداخت. وی همچنین پس از اعلام برخی ظرفیت­های مناسب دانشگاه، به تعدادی از مسائل و مشکلات دانشگاه نیز اشاره کرد و پراکندگی یعضی دانشکده­ها و همچنین خوابگاه­های دانشجویان را از جمله اصلی ترین مسائل در خصوص خدمت رسانی به دانشجویان برشمرد و تاکید کرد: متاسفانه این مسئله بار مالی بسیاری برای دانشگاه به بار آورده است. همچنین دکتر معتمدی اعلام کرد که دانشگاه علامه طباطبائی آماده پذیرش دانشجویان خارجی، بویژه دانشجویان کشورهای غرب آسیا است و در این مورد خواستار همراهی بیشتر وزارت علوم، تحقیقات و فن­آوری و علی الخصوص سازمان دانشجویان شدند.

 در ادامه دکتر مهدی واحدی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه با اشاره به آمار دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه علامه طباطبائی و ضروت خدمت رسانی به آنان در زمینه های مختلف گفت: برای خدمت رسانی با کیفیت، نیازمند حمایت و پشتیبانی های سازمان امور دانشجویان هستیم. وی همچنین در خصوص وضعیت خوابگاه های دانشجویی مسائلی را برشمرد و تاکید کرد: با تجمیع خوابگاه ها در نزدیکی پردیس اصلی بسیاری از مسائل و مشکلات برطرف خواهد شد.

در ادامه دکتر داداش پور با مناسب و کاربردی دانستن رویکردهای جدید دانشگاه گفت: تلاش می­کنیم تا حد امکان در برآورده شدن امکانات مورد نیاز دانشجویان از جمله تجمیع و تجهیز خوابگاه ها و برطرف شدن کاستی ها همکاری لازم را داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این دیدار، دکتر داداش پور و هیئت همراه از برخی اماکن عمومی، ورزشی و دانشجویی دانشگاه بازدید کردند.

 

 

 


نظر شما :