ششمین دوره رویداد تخصصی کارآفرینی «چکاوک» در حوزه علوم انسانی و اجتماعی

تاریخ شروع : ۱۱ دی ۱۴۰۲
تاریخ پایان : ۱۴ دی ۱۴۰۲

مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه‌طباطبائی با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌کند:

ششمین دوره رویداد تخصصی کارآفرینانه چکاوک پلاس در حوزه علوم انسانی با هدف فرهنگ‌سازی و آشنایی دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه با الفبای کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار، همچنین ایجاد ارتباط متقابل بین دانشگاه، صنعت و جامعه در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، به همت مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه‌طباطبائی و به میزبانی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، از 11 تا 14 دی‌ماه 1402 برگزار می‌شود.

معرفی رویداد ششم:
رویداد ششم با عنوان چکاوک 1402 با هدف آموزش مفاهیم کارآفرینی و ارائه خدمات مربی‌گری و تسهیل تیم‌سازی بین دانشجویان، دانش‌آموختگان و استادان علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب‌وکار، کمک به استقرار تیم‌های کارآفرین و صاحب ایده در مرکز نوآوری دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه و نیز شکل‌گیری ارتباط مؤثر با شتاب‌دهنده‌ها و سایر شرکت‌های موجود در زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری دانشگاه برگزار می‌شود. در این دوره به صورت گام‌به‌گام، شرکت‌کنندگان با مراحل مختلف راه‌اندازی کسب و کار از ایده‌پردازی تا نحوه ارائه و جذب سرمایه‌گذار آشنا می‌شوند. لازم به ذکر است شرکت کسب و کارهای نوآورانه جهش، مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه را در تحقق این هدف یاری می‌رساند.

مخاطبان رویداد:
-    استادان و دانشجویان آن‌ها که با ایجاد یک تیم در تلاش هستند تا ایده کسب و کاری خود را توسعه دهند.
-    دانشجویانی صاحبان ایده که با تشکیل یک تیم متوازن و تخصصی در تلاشند تا گام‌های اول راه‌اندازی کسب و کار خود را طی کنند.
-    دانشجویان و دانش‌آموختگان متخصص در حوزه‌های برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی، مدیریت، حقوق و ...
-    دانشجویان علاقه‌مند و مشتاق یادگیری فرایندهای کسب و کار


ثبت‌نام در رویداد به‌صورت انفرادی و گروهی امکان‌پذیر است اما اولویت با تیم‌ها و افراد صاحب ایده است. فرآیند تیم‌سازی در تاریخ سه‌شنبه 12 دی‌ماه انجام می‌شود.

ثبت‌نام: jahesh.co/events/all

اطلاعات بیشتر: karafarini.atu.ac.ir/fa
شماره‌های تماس: 48392651 و 48392653

مکان برگزاری: آمفی تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه‌طباطبائی