دومین نشست تخصی رسانه و انقلاب

تاریخ : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

دومین نشست علمی-تخصصی دانشکدۀ علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به همت گروه روزنامه نگاری این دانشکده برگزار می شود. 
به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دومین نشست علمی-تخصصی دانشکدۀ علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی با موضوع «ظرفیت های ارتباطی و رسانه ای انقلاب اسلامی برای بهره گیری از دیپلماسی هوشمند»، با حضور دکتر رضا صابری، معاون توسعه و مدیریت منابع و استادیار دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر کمال اکبری، استادیار دانشگاه صدا و سیما، دکتر عباسعلی رهبر، دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر سیدعلی محمد رضوی، مدیرگروه فرهنگ و ارتباطات دانشکده دین و رسانه صدا و سیما، به همت گروه روزنامه نگاری این دانشگاه، به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند یکشنبه، 17 بهمن ماه 1400 از ساعت 14 تا 16 با مراجعه به لینک های https://meeting.atu.ac.ir/ch/fcs1  و https://skyroom.online/ch/atu/fcs1 در این نشست شرکت کنند.
گفتنی است نخستین نشست از این مجموعه نشست ها با عنوان « نقش رسانه ها در جریان دهی جنگ شناختی در عرصه بین الملل» با حضور استادان و پژوهشگران این حوزه، چهارشنه 13 بهمن ماه 1400 برگزار شد.