سیده زینب حسینی

سیده زینب حسینی

عنوان پایان‌نامه

بازاریابی خدمات اطلاعاتی کتابخانه مرکزی دیجیتال دانشگاه علامه طباطبایی و ارائه مدل پیشنهادی



    دانشجو سیده زینب حسینی در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ، به راهنمایی مهدی علیپور حافظی ، پایان نامه با عنوان "بازاریابی خدمات اطلاعاتی کتابخانه مرکزی دیجیتال دانشگاه علامه طباطبایی و ارائه مدل پیشنهادی" را دفاع نموده است.


    استاد راهنما
    مهدی علیپور حافظی
    استاد مشاور
    عصمت مومنی
    استاد داور
    میترا صمیعی
    تاریخ دفاع
    ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
    ساعت دفاع

    چکیده

    هدف: شناسایی وضعیت بازاریابی خدمات اطلاعاتی کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی از نظر مدل آمیخته بازاریابی P۷ و ارائه مدل پیشنهادی

    روش پژوهش: این پژوهش از نظر هدف جزء پژوهش های کاربردی است و با توجه به توصیف وضعیت بازاریابی درکتابخانه مرکزی دیجیتال دانشگاه علامه طباطبایی، از روش توصیفی استفاده شده است و از نظر موضوع مطالعه موردی است و جمع آوری داده های آن با استفاده از روش میدانی و پیمایشی و با ابزار چک لیست انجام گرفته شده است و جامعه آماری پژوهش حاضر کتابخانه مرکزی دیجیتال دانشگاه علامه طباطبایی می‌باشد.

    یافته ها: پژوهشگر در حال تدوین فصل چهار و پنج می باشد.

    نتیجه گیری:

    کلیدواژه ها: بازاریابی، خدمات اطلاعاتی، کتابخانه دیجیتال، آمیخته بازاریابی، دانشگاه علامه طباطبایی