حسین تیموری فعال
فعالیتها
-
یک مدل گراف محوربرای استخراج کلمات کلیدی بااستفاده ازوزن راس جمعی
-استاد راهنما
-
ساخت طبقه بندی کننده کوانتومی عام بایک کیوبیت
-استاد راهنما
-
تجزیه نامنفی ماتریس به کمک ابرگراف تنظیم کننده ساخته شده باشباهت های توپولوژیکی وساختاری برای تشخیص انجمن
-استاد راهنما
-
سیستم توصیه گر ترکیبی مبتنی بر یادگیری عمیق و گراف با کاربرد در توصیه فیلم
-استاد راهنما
-
تحلیل بازار بورس تهران از طریق معیار های مرکزیت گرافی
-استاد راهنما
-
سیستمی توصیه گر مبتنی برفیلتر مشارکتی زمینه آگاه ونظریه گراف
-استاد راهنما
-
پیشنهاد یک معماری مبتنی بر یادگیری چند وظیفه ای برای سیستم های توصیه گر با استفاده از گراف دانش
-استاد راهنما
-
شناسایی گره های تاثیرگذار در شبکه های پیچیده مبتنی مرکزیت بردار ویژه مرتبه دوم و ضریب خوشه بندی
-استاد راهنما
-
دسته بندی شرکتهای ورشکسته فعال بااستفاده ازروش جانشانی گراف وهمواره سازی لاپلاسین گسسته
-استاد راهنما
-
کاربرد یادگیری تقویتی عمیق برای کنترل چرخه چراغ راهنمایی
-استاد راهنما
-
طراحی وبسایت
-استاد راهنما
-
طراحی سامانه
-استاد راهنما
-
پیش بینی رفتار استراتژیک افراددربازی های فرم ساده بااستفاده ازیادگیری عمیق
-استاد راهنما
-
طراحی وبسایت
-استاد راهنما
-
تحلیل احساسات نظر کاربران شبکه های اجتماعی به کمک یادگیری عمیق
-استاد راهنما
-
طراحی وبسایت
-استاد راهنما
-
یک مدل طبقه بندی چند برچسبی برای تصاویر مبتنی بر شبکه پیچشی گراف
-استاد راهنما
-
بهبود دقت پیش بینی تقاضای مواد غذایی با استفاده از تکنیک های یادگیری عمیق
-استاد راهنما
-
پروژه
-استاد راهنما
-
پروژه
-استاد راهنما
-
پروژه
-استاد راهنما
-
پروژه
-استاد راهنما
-
پروژه
-استاد راهنما
-
پروژه
-استاد راهنما
-
پروژه
-استاد راهنما
-
الگوریتم مبتنی براتاماتای سلولی یادگیرنده برای انجمن یابی درشبکه های پیچیده
-استاد مشاور
-
بهینه سازی زمان تحویل پرتودرمانی پروتونی با رویکرد منظم سازی
-استاد مشاور
-
طراحی یک سیستم پشتیبانی تصمیم داده- محوربرای مدیریت کووید۱۹ دریک منطقه جغرافیایی
-استاد داور
-
بررسی اثرکاهش دقت ذخیره سازی بردار بازنمای برکیفیت میزان طبقه بندی اسنادمتنی
-استاد داور
-
طراحی نقشه ی مراحلب بازی های دوبعدی به صورت الگوریتمی با استفاده از یادگیری تقویتی با رویکرد عملگر- منتقد
-استاد داور
-
بهبود ترجمه ماشینی با استفاده از یادگیری بدون نمونه و خودنظارتی
-استاد داور