غلامرضا یادگارزاده
فعالیتها
-
دینداری و احساس عدالت اجتماعی در دینداری دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی تهران
-استاد راهنما
-
تاثیر عوامل اقتصادی - اجتماعی و محیط زیستی بر امنیت غذایی در ایران
-استاد راهنما
-
تحلیل محتوای کتاب سواد رسانه ای
-استاد راهنما
-
مطالعه اثر گیمینیکیش کتاب علوم تجربی بر روی انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پسر
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر مامایی پاسخگو
-استاد راهنما
-
مطالعه وضعیت موجود آموزش مهارتهای زندگی در کتاب های درسی مطالعات اجتملعی دوره ابتدایی به منظور پیشنهاد چارچوب مطلوب
-استاد راهنما
-
طراحی بسته یادگیری صرفه جویی و پس انداز برای دانش آموزان سال سوم ابتدایی با رویکرد بازی وارانه
-استاد راهنما
-
مطالعه و شناسایی مولفه های برنامهی درسی زائد دانشگاه فرهنگیان از منظر دانشجویان (مورد مطالعه، دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی)
-استاد راهنما
-
مطالعه اثر بازی گونه سازی کتاب ریاضی در میزان یادگیری دانشآموزان پسر پایه چهارم شهر گرگان
-استاد راهنما
-
واکاوی هویت برنامه درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی چارچوبی برای برنامه درسی تربیت معلم فنی و حرفه ای بومی مبتنی بر چارچوب tawocx
-استاد راهنما
-
واکاوی اثر آزمون های سراسری در برنامه درسی درس ادبیات فارسی دوره متوسطه دوم
-استاد راهنما
-
بررسی و مقایسه شایستگی های دانش آموختگان رشت? علوم تربیتی با الزامات شغل آموزگاری
-استاد راهنما
-
واکاوی پیامدهای پدیده تدریس برای آزمون های خطیر در درس زیست شناسی دوره متوسطه دوم
-استاد راهنما
-
دیدگاه کارشناسان محیط زیست نسبت به مولفه ای زیست محیطی در کتب درسی دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
واکاوی تجارب زیسته معلمان از موانع ، چالش ها و مشکالت اجرایی سند تحول بنیادین در مقطع ابتدایی
-استاد راهنما
-
شناسایی قابلیت های متاورس در آموزش زبان انگلیسی به بومیان دیجیتال
-استاد راهنما
-
واکاوی اثر ازمون های سراسری در برنامه درسی گروه ریاضی فنی دوره متوسطه دوم
-استاد راهنما
-
تربیت مترجم در دانشگاه براساس مدل توانش ترجمه پکته و بررسی نیازهای بازار حرفه ای ترجمه
-استاد مشاور
-
بررسی رابطه سبک های تفکر معلمان باسطح دغدغه و سطح استفاده آنها از نوآوریهای برنامه درسی
-استاد مشاور
-
بررسی میزان برخورداری معلمان ابتدایی شهرستان اردل از شایستگی های مورد نیاز تدریس با استفاده از فاوا
-استاد مشاور
-
چالش های تدوین برنامه درسی تربیت جنسی دوره ابتدایی ایران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی کار و فناوری دوره دوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
شناسلیی و تبیین فرهنگ یادگیری در بین دانشجویان پزشکی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی برنامه درسی یادگیری مبتنی بر کار در آموزشهای رسمی فنی و حرفه ای ایران
-استاد مشاور
-
ادراک کنشگران مدرسه در مواجهه با گفتمان برنامه درسی
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی نیازسنجی در برنامه ریزی درسی شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای ایران
-استاد مشاور
-
امکان سنجی آموزش زبان انگلیسی در دوره دوم ابتدایی ایران
-استاد مشاور
-
بررسی تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی در رابطه با بازیگوشی معلم
-استاد مشاور
-
مطالعه کاربست ها وب کوئیست در آموزش درس علوم سوم ابتدایی
-استاد مشاور
-
نگرش اعضای هیات علمی دانشگاه نسبت به ارزشیابی از عملکرد تدریس
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی سنجش صلاحیت های حرفه ای معلمان ابتدایی براساس سند بنیادین آموزش و پرورش
-استاد مشاور
-
شناسایی مولفه های صلاحیت حرفه ای مراقبین سالمند به منظور تدوین یک دوره آموزشی کوتاه مدت
-استاد مشاور
-
ارزیابی اثربخشی دوره یکساله مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان
-استاد مشاور
-
مطالعه نقش فرصت مطالعاتی در شبکه سازی ارتباطات میان دانشگاهی برای ارتقای کیفیت دانشگاههای علوم پزشکی
-استاد مشاور
-
تحلیل کیفی برنامه های اموزشی شبکه اموزش دوره ابتدایی
-استاد مشاور
-
بررسی ارتباط برنامه درسی دانشکده های فنی و مهندسی و نیاز واحدهای صنعتی
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی توسعه آموزش عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران
-استاد مشاور
-
بررسی مفهوم بازی از منظر معلمان دور ابتدایی
-استاد مشاور
-
اثربخشی آموزش HSE براساس مدل انتقال یادگیری هالتون در شرکت ملی گاز ایران
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای برنامه درسی علوم دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های سواد زیست محیطی و ارائه راهکارهای لازم جهت غنی سازی برنامه درسی
-استاد مشاور
-
شناسایی و اولویت بندی وظایف و تکالیف شغلی معلمان دوره اول ابتدایی
-استاد مشاور
-
پدیدارشناسی تجارب دانش آموزان افغانستانی از برنامه های درسی کسب شده در ایران
-استاد مشاور
-
تبارشناسی دانش ارزشمند برنامه درسی در دوره ابتدایی از منظر کنشگران برنامه درسی ایران
-استاد مشاور
-
زیست جهان و معنای زندگی نزد گمیر ایرانی
-استاد داور
-
بازنگری فرصت ها وتهدیدهای مقاومت دربرابر تغییر با استفاده ازرویکرد کیفی اتو اتنو گرافی
-استاد داور
-
طراحی الگوی برنامه درسی در تربیت اقتصادی بر اساس تفسیر قرآن تسنیم و کاربرد آن در دوره ابتدایی
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی حقوق شهروندی در آموزش دوره دوم ابتدایی
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی مدل ترکیبی ( پی سی کی) با تجربه روانی تدریس برای دانشجو معلمان رشته شیمی
-استاد داور
-
تبار شناسی مواجهه مدارس اسلامی با مدرنیته به مثابه تحولی آموزشی و الهام بخشی های آن برای نظام آموزش و پرورش ایران
-استاد داور
-
تحلیل توسعه دانش عملی کاروان توسعه منابع انسانی در محیط کار
-استاد داور
-
طراحی واعتباریابی الگوی ترکیبی دانش معلمان مبتنی بر دانش فرهنگی
-استاد داور
-
اثربخشی آموزش چندفرهنگیگرایی در ارتقاء همبستگی اجتماعی
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی تربیت عقلانی دوره دوم متوسطه بر اساس تفسیر تسنیم
-استاد داور
-
تببین ایده های متخصصانتعلیموتربیت درباره مدرسه مطلوب ایرانی
-استاد داور
-
بازنمایی برنامه درسی پنهان در رسانه های اموزشی انلاین حین تعاملات اجتماعی کلاس درس
-استاد داور
-
اثر بخشی برنامه آموزشی حقوق کودک برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
-استاد داور
-
ارزیابی روانی گفتار آزمون دهندگان فارسی آموز: نقش سطح بسندگی زبان فارسی
-استاد داور