هیئتی از دانشگاه‌های ایتالیا با رئیس دانشکده ادبیات دیدار و گفتگو کردند

۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۹۹۴۱
تعداد بازدید:۱۳۵۰
هیئتی متشکل از 3 عضو هیئت‌علمی دانشگاه‌های ایتالیا ضمن دیدار با دکتر نعمت الله ایرانزاده رئیس دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی با چند تن از استادان و دانشجویان این دانشکده در خصوص راه‌های همکاری‌های علمی مشترک به گفتگو پرداختند.
هیئتی از دانشگاه‌های ایتالیا با رئیس دانشکده ادبیات دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دیدار که از سوی مدیریت همکاری‌های علمی دانشگاه تدارک شده بود و با استقبال دانشجویان و استادان روبرو شد، سه ایران‌شناس ایتالیایی بهنام‌های کارلو چرتی و جولیو مارسکا و آندریا لوئیجی کرسی در گفتگو با مسئولان و دانشجویان رشته‌های مختلف دیدار کردند.

در  نشستی که با حضور دکتر ایرانزاده، دکتر ماندانا تیشه یار مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه، دکتر ناظمیان، معاون پژوهشی دانشکده دکتر حسن‌زاده مدیر گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی و دکتر مائوریللو عضو گروه اسپانیایی برگزار شد، موضوع بررسی فعالیت‌های ایران شناسانه استادان ایتالیایی و گسترش زبان فارسی در اروپا موردبحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه این دیدار، دانشجویان نیز پرسش‌هایی در زمینه دانشگاه‌های کشور ایتالیا و چگونگی ادامه تحصیل در آن‌ها مطرح کردند که پرفسور چرتی به آن‌ها پاسخ گفت.


نظر شما :