کارگاه آموزشی «روش تدریس» با حضور 17 استاد از دانشگاه اشراق افغانستان برگزار شد

۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۹۹۴۰ خبر روز
تعداد بازدید:۲۴۹۲
پژوهشکده فرهنگ پژوهی دانشگاه، در راستای زمینه سازی برای دستیابی به اهداف توسعه بین المللی دانشگاه، کارگاه بین المللی «روش تدریس» برای اعضای هیئت علمی دانشگاه اشراق افغانستان را به مدت سه روز برگزار نمود.
کارگاه آموزشی «روش تدریس» با حضور 17 استاد از دانشگاه اشراق افغانستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این کارگاه آموزشی به دنبال سلسله نشست ها و برنامه های پژوهشکده فرهنگ پژوهی دانشگاه در حوزه افغانستان و در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه اشراق افغانستان برگزار گردید. در افتتاحیه این کارگاه، دکتر شجاع احمدوند، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر فائز دین پرستی صالح، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی و رئیس پژوهشکده فرهنگ پژوهی، دکتر ماندانا تیشه‌یار، مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دربارۀ دانشگاه علامه طباطبائی و هدف از برگزاری این کارگاه و مباحثی که در این کارگاه ارائه خواهد شد، سخنرانی کردند.

گفتنی است، این کارگاه بر مباحث طرح درس، روش‌ها و فنون تدریس، مدیریت کلاس درس، تجارب عمل تدریس و نیز برقراری ارتباط موثر با دانشجو متمرکز داشت.

دکتر حسین عبدالهی، دکتر غلامرضا یادگار زاده، دکتر ابوالفضل دلاوری و دکتر حمیدرضا رحمانی‌زاده دهکردی از جمله مدرسان این کارگاه علمی هستند و مسئولیت اجرای این کارگاه بر عهده دکتر حسین عبدالهی، استاد دانشگاه علامه طباطبائی است


نظر شما :