دیدار اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علامه با خانواده شهید حسین هوشمند عباسی

۰۷ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۹۸۴۱
تعداد بازدید:۱۶۷۶
اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه با حضور در منزل شهید حسین هوشمند عباسی از شهدای دفاع مقدس و دانشجوی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی ضمن دیدار با خانواده این شهید یاد و نام شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.
دیدار اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علامه با خانواده شهید حسین هوشمند عباسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، دکتر سلیمی رئیس دانشگاه در سخنانی با اشاره به اهتمام اعضای هیئت‌رئیسه به تکریم خانواده شهدای دانشگاه، اظهار داشت: از ابتدای دوره مسئولیت در دانشگاه علامه طباطبائی این سنت را بنا نهادیم تا با حضور در منزل شهدای خانواده دانشگاه، ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای گران‌قدرمان، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق نماییم و به خانواده محترمشان بگوییم نام این شهدا در این دانشگاه مایه مباهات است.

او در ادامه با اشاره به این‌که دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه بزرگ و تخصصی علوم انسانی و اجتماعی کشور همواره مرکز توجهات مختلف در کشور بوده است گفت: تلاش خود را بر این معطوف داشته‌ایم تا نشان دهیم که به آرمان‌های شهدا وفادار هستیم و تلاش می‌کنیم تا استادان و دانشجویان این دانشگاه نیز ادامه‌دهنده را ه شهیدان باشند.

رئیس دانشگاه در ادامه این دیدار ضمن اهدای مدرک فارغ‌التحصیلی افتخاری این دانشجوی شهید به خانواده‌اش گفت: این مدرک، افتخاری برای شهید و خانواده‌اش نیست، بلکه افتخاری برای این دانشگاه است که این شهید به خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی تعلق دارد. او افزود: این مدرک در بخش شهدای موزه دانشگاه نصب خواهد شد تا به عنوان یکی از افتخارات در این بخش ثبت گردد.

لازم به ذکر است شهید حسین هوشمند عباسی دانشجوی رشته مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی در سال 1361 در منطقه منطقه دشت عباس و در عملیات فتح المبین به درجه رفیع شهادت نائل شد.


نظر شما :