افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه علامه در المپیاد علمی دانشجویی کشور

۰۲ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۹۷۵۵ خبر روز
تعداد بازدید:۶۰۰۲
دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی موفق به کسب رتبه های برگزیده در بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور شدند.
افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه علامه در المپیاد علمی دانشجویی کشور

به گزارش روابط عمومی، دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی توانستند در بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور که همه ساله با هدف کشف استعدادهای درخشان دانشجویان کشور و تشویق و ترغیب آنها به مطالعه و تحقیق در دوران تحصیل و ایجاد فرصت‌های مناسب برای اعتلای علمی آنان برگزار می‌شود، عناوین برگزیده این المپیاد را به خود اختصاص دهند.
بنا بر این گزارش؛ مهران محمودی، مانا شعبانی نژاد و آناهیتا حسینی از دانشکده اقتصاد و در رشته علوم اقتصادی موفق به کسب افتخار شدند.

دانشجویان دانشکده‌ی علوم ریاضی و رایانه نیز در این رقابت خوش درخشیدند. حمید جهانی و محمد مجتبی دربندی برگزیدگان این رقابت در رشته آمار بودند.

در رشته‌ی روان شناسی نیز فاطمه رحمانی، فاطمه افکاری، مرضیه اسداللهی و سارا غلامی نژاد از دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزیده المپیاد بیست و جهارم بودند.

در رشته حقوق نیز محمد براتی جوآبادی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزیده شد.

 لازم به ذکر است بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی مردادماه سال جاری با حضور بیش از ۱۲۰۰دانشجو در محل پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. علاقه مندان می‌توانند جهت مشاهده‌ی نتایج کامل المپیاد به آدرس مراجعه http://olympiad.sanjesh.org نمایند.


نظر شما :