برگزاری کارگاه آموزشی «توسعه ژئوپارک ها در ایران» با همکاری دانشگاه علامه و دانشگاه گیسن آلمان

۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۶۹۷ خبر روز
تعداد بازدید:۲۶۳۶
کارگاه آموزشی «توسعه ژئوپارک ها در ایران: از نظریه تا عمل» 14مهرماه سال جاری در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.
برگزاری کارگاه آموزشی «توسعه ژئوپارک ها در ایران» با همکاری دانشگاه علامه و دانشگاه گیسن آلمان

دکتر محمود ضیائی عضو هیئت‌علمی گروه آموزشی مدیریت جهانگردی و دبیر کارگاه آموزشی « توسعه ژئوپارک ها در ایران: از نظریه تا عمل» ضمن اعلام این خبر گفت: در چارچوب تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه گیسن آلمان، اولین کارگاه آموزشی با عنوان چالش‌های مدیریت ژئوپارک ها در منطقه قفقاز، خاورمیانه و شمال آفریقا» اردیبهشت‌ماه امسال در آلمان برگزار گردید. او افزود: در این چارچوب این همکاری مشترک، دانشجویانی از مقاطع تحصیلی تکمیلی به سرپرستی اساتیدی از دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبائی، مازندران و خوارزمی فرصت یافتند که در این کارگاه آموزشی شرکت نمایند.

عضو هیات علمی گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه در ادامه افزود: در راستای تفاهم‌نامه مذکور، فاز دوم این پروژه مشترک، در قالب سمیناری علمی تحت عنوان  توسعه ژئوپارک تا در ایران: از نظریه تا عمل» شامل سخنرانی، کارگاه آموزشی و سفر علمی طراحی شد و قرار است کارگاه آموزشی  توسعه ژئوپارک ها در ایران: از نظریه تا عمل 14 مهرماه سال جاری در محل سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی در ایران برگزار شود.

این کارگاه آموزشی با حضور و سخنرانی پروفسور آندریاس دیتمن و با همراهی تعدادی از همکاران و دانشجویان انستیتوی جغرافیای آن دانشگاه خواهد بود.

 

 

 


نظر شما :