دکتر لطیفی: دانشگاه علامه‌طباطبائی از ابتدای فعالیت تاکنون ۸۰هزار دانش‌آموخته تربیت کرده است

۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۵۳۰ خبر روز
تعداد بازدید:۲۳۶۱
شصت و چهارمین همایش معاونان دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
دکتر لطیفی: دانشگاه علامه‌طباطبائی از ابتدای فعالیت تاکنون ۸۰هزار دانش‌آموخته تربیت کرده است

به گزارش روابط عمومی به نقل از عطنا، دکتر غلامرضا لطیفی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در این مراسم در سخنانی گفت: حدود ۶۰درصد دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در مقطع تحصیلات تکمیلی به تحصیل اشتغال دارند و تاکنون ۸۰ هزار دانش آموخته توسط این دانشگاه، تربیت شده است. او در ادامه تاکید کرد: در سال ۹۸ حوزه خدمات دانشجویی با محدودیت هایی رو به رو است.

وی افزود: دانشگاه علامه طباطبائی تنها دانشگاه تخصصی علوم انسانی است. این دانشگاه ۱۲ دانشکده، یک موسسه آموزشی، یک پردیس خودگردان، مرکز رشد و ۹ پژوهشکده و مرکز پژوهشی دارد.

دکتر لطیفی گفت: همچنین ۲۳۰ رشته گرایش در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکترای این دانشگاه فعال است که ۶۰درصد دانشجویان این دانشگاه در دوره های تحصیلات تکمیلی به تحصیل اشتغال دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: این دانشگاه ۵۵۰ عضو هیئت علمی دارد و از ابتدای فعالیت تاکنون ۸۰هزار دانش آموخته را تربیت کرده است. وی افزود: این دانشگاه ۱۸هزار دانشجو دارد و در رتبه بندی که در سال ۹۵ انجام شد، جزو دانشگاه های سطح یک قرار گرفته است.

 

 

 


نظر شما :