آغاز به کار دومین مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دانشجویان خارجی

۲۳ تیر ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۳۰۸ خبر روز
تعداد بازدید:۲۱۸۷
دومین مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی با حضور دانشجویانی از‌ کشورهای ترکیه، چین، روسیه، قزاقستان و عراق از تاریخ پنجم تیرماه جاری آغاز به کار کرد.
آغاز به کار دومین مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دانشجویان خارجی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای توسعه ارتباطات بین المللی و بینافرهنگی و گسترش زبان فارسی در جهان به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم فرهنگ وتمدن غنی ایران اسلامی، دومین مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی با حضور دانشجویانی از کشورهای ترکیه، چین، روسیه، قزاقستان و عراق از پنجم تیرماه جاری آغاز گردید.

photo_2019-07-15_07-51-12_41424.jpg

در این دوره آموزشی، که به مدت سی روز برگزار می‌شود، فارسی‌آموزان به مدت 80 ساعت در کلاس‌های آموزشی زبان فارسی شرکت می‌کنند. دانشجویان در این کلاس ها، بر اساس میزان مهارت آنها در زبان فارسی، که در آزمون تعیین سطح مشخص شده‌است، در سطوح نوآموز، مقدماتی، میانی و فوق میانی به یادگیری زبان فارسی مشغول شده‌اند.

photo_2019-07-15_07-51-16_41425.jpg

در بخش فوق برنامه، فارسی‌آموزان، در مدت 25 روز، از حدود 15 مکان تاریخی و دیدنی تهران، ازجمله کاخ سعدآباد، کاخ گلستان، برج میلاد، پل طبیعت، توچال، بازار تجریش و... بازدید می‌کنند و در انتهای دوره به مدت چهار روز در مسیر جاده ابریشم، در شهرهای کاشان و ابیانه، نطنز و اسفهان سفر خواهند کرد و از آثار تاریخی این شهرها بازدید خواهند داشت. در پایان دوره، پس از برگزاری آزمون پایانی و تعیین میزان پیشرفت تحصیلی آنها در یادگیری زبان فارسی، به آنها گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود

photo_2019-07-15_07-52-00_41426.jpg.


نظر شما :