تشکیل کنسرسیوم انتشارات دانشگاه های برتر به ابتکار دانشگاه علامه طباطبائی

۲۲ تیر ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۲۹۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۹۸۰
دکتر علومی یزدی معاون پژوهشی دانشگاه در سی و دومین نشست معاونان پژوهشی دانشگاه های برتر کشور، به تبیین جزئیات کنسرسیوم انتشارات دانشگاه های کشور و اهداف آن پرداخت.
تشکیل کنسرسیوم انتشارات دانشگاه های برتر به ابتکار دانشگاه علامه طباطبائی
2222_41382.jpg
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست که با حضور دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه 20 تیرماه جاری در سالن شورای دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، دکتر حمیدرضا علومی یزدی معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی با همراهی دکتر امیر زند مقدم مدیر انتشارات دانشگاه، طرح کنسرسیوم انتشارات 13 دانشگاه برتر کشور را ارائه دادند.
این طرح که با ابتکار دانشگاه علامه طباطبائی طی جلسات مختلف نمایندگان انتشارات دانشگاه های برتر کشور بررسی شده بود، در این نشست به منظور اخذ نظرات نهایی و تائید معاونان پژوهشی ارائه شد.
2221_41381.jpg
در ادامه این نشست معاونین پژوهش و فناوری دانشگاه‌های بزرگ کشور در حوزه‌های کنسرسیوم انتشارت دانشگاه‌های برتر، شبکه کتابخانه‌های دانشگاهی ایران، آیین نامه نشریات علمی، هم‌افزایی و بهبود توانمندی‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در حوزه پژوهش و فناوری، تبیین سیاست‌های صحیح در جهت افزایش ارتقا و هماهنگی حوزه‌های پژوهشی کشور همسو با برنامه جامع علم و فناوری، نحوه عمل و تغییر ساختار شبکه کتابخانه‌های دانشگاهی، انتشارات دانشگاهی و نشریات علمی و شاخص‌های ارزیابی آن‌ها به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
لازم به ذکر است کنسرسیوم انتشارات دانشگاه های برتر کشور در این نشست مورد تایید و تصویب شورای معاونین پژوهشی سیزده دانشگاه برتر کشور قرار گرفت.

نظر شما :