جلسه شورای فرهنگی دانشگاه به ریاست دکتر سلیمی برگزار شد

۱۶ تیر ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۲۶۱ خبر روز
تعداد بازدید:۲۲۱۱
جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی به ریاست دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه و با حضور اعضای این شورا 12 تیرماه برگزار شد.
جلسه شورای فرهنگی دانشگاه به ریاست دکتر سلیمی برگزار شد
IMG_0375-2_41273.jpg
دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه در این جلسه در سخنانی بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و با توجه به نیاز جوان امروز در بخش‌های فرهنگی دانشگاه برای سال تحصیلی در پیش رو تأکید کرد و گفت: شورای فرهنگی دانشگاه ازجمله شوراهای مهم و حساس دانشگاهی است که چنانچه با لحاظ کردن واقعیات جامعه امروز به برنامه‌ریزی و فعالیت نماید می‌تواند تأثیری بسزا بر توسعه فرهنگی دانشگاه داشته باشد.
دکتر سلیمی بابیان ضرورت برنامه‌ریزی و همفکری همه بخش‌های مسئول در دانشگاه برای آغاز سال تحصیلی آتی و به خصوص در بخش فرهنگی تصریح کرد: موضوع گفتگو در بین دانشجویان و با آنان بسیار مهم است. همه باید کمک کنند تا فضای دانشگاه بیش از گذشته با مفاهمه و گفتگو مأنوس شود چراکه معتقدیم با پیوند زدن باطن‌های پاک دانشجویان می‌توان فضای آرام دانشگاه را حفظ و شاهد رشد و توسعه بیشتر دانشگاه باشیم.
IMG_0377-2_41275.jpg
پس از سخنان رئیس دانشگاه، اعضای شورای فرهنگی دانشگاه در خصوص دستورات این جلسه وارد بحث شدند.
در این جلسه موضوع انتخاب اعضای دانشجویی شورای انضباطی بدوی و تجدیدنظر، بررسی اساس‌نامه کانون جهادی دانشگاه و نیز ارائه راهکار به منظور ترویج و فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف موردبررسی قرار گرفت و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

نظر شما :