مهلت به داوطلبان ثبت نام کننده در مصاحبه تخصصی ورودی مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبائی

۰۹ تیر ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۲۲۳ خبر روز
تعداد بازدید:۲۴۱۴
معاونت آموزشی دانشگاه، به منظور رفاه حال متقاضیان شرکت در مصاحبه تخصصی آزمون دکتری ورودی سال 99-98 روز سه‌شنبه 11 تیرماه را آخرین تاریخ مراجعه داوطلبین برای تشکیل پرونده و انجام مصاحبه تخصصی اعلام کرد.
مهلت به داوطلبان ثبت نام کننده در مصاحبه تخصصی ورودی مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبائی
دکتر سعید غیاثی ندوشن مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری سال تحصیلی 99-98 که در سایت آزمون دانشگاه علامه طباطبائی ثبت نام نموده‌اند و موفق به حضور در جلسه مصاحبه طبق جدول زمانبندی نشده اند، می توانند جهت تشکیل پرونده و انجام مصاحبه تخصصی در روز سه‌شنبه مورخ 98/4/11 به دانشکده‌های تابعه این دانشگاه مراجعه نمایند. او در این خصوص توضیح داد: این مهلت با توجه دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور و به منظور فرصتی برای آن دسته از متقاضیانی که موفق به حضور در دانشگاه براساس زمان بندی قبلی اعلام شده برای متقاضیان ورود به این مقطع در نظر گرفته شده است.
mortezaie02_37243_41162.jpg
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه بابیان این‌که مرحله دوم آزمون ورود به مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبائی (انجام مصاحبه تخصصی) از تاریخ 98/4/1 به مدت ده روز در محل دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد افزود: در این مرحله که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده با نظم و ترتیب خاصی برگزار گردید، پرونده حدود 2500 داوطلب پس از کنترل مدارک و بررسی موارد پژوهشی جهت انجام مصاحبه به کمیته‌های مصاحبه‌کننده ارجاع داده شد و داوطلبان طبق نوبت اخذشده برای انجام مصاحبه به کمیته‌های تشکیل‌شده هر گروه آموزشی معرفی گردیدند. او در خصوص ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری سال تحصیلی 99-98 اضافه کرد: ظرفیت پذیرش در دوره روزانه ۲۳۷ نفر و در دوره پردیس خودگردان ۲۰۱ نفر است و با اتمام این فرایند و بررسی نهایی در مجموع 438 نفر برای تحصیل در این مقطع برگزیده خواهند شد.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور نتایج نهایی آزمون دکتری سال 98 نیمه اول شهریورماه اعلام خواهد شد.

نظر شما :