مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبائی با شرکت 2500 داوطلب برگزار می شود

۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۱۲۳ خبر روز
تعداد بازدید:۴۳۱۱
مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال تحصیلی99- 98 دانشگاه علامه طباطبائی با شرکت 2500 داوطلب از تاریخ اول تا دهم تیرماه سال جاری برگزار می شود.
مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبائی با شرکت 2500 داوطلب برگزار می شود
دکتر شجاع احمدوند معاون آموزشی دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه در این خصوص گفت: مرحله دوم آزمون نیمه‌متمرکز دکتری در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و به منظور سنجش علمی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی برگزار خواهد شد. او با اعلام زمان برگزاری این مرحله گفت: مرحله دوم آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال 98 از اول تا دهم تیرماه برای دوره‌های روزانه، ‌استعداد درخشان و پردیس خودگردان خواهد بود.
022A8770_40735.jpg
معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به ثبت‌نام حدود 2500 داوطلب در این مرحله افزود: در این مرحله در 94 رشته شامل 52 رشته دوره روزانه و 42 رشته دوره پردیس خودگردان مصاحبه به عمل خواهد آمد. او با اعلام ظرفیت رشته‌های جدید در آزمون امسال گفت: امسال در 4 رشته ریاضی،‌ بیمه، زبان و ادبیات فارسی - ادبیات عرفانی و روانشناسی بالینی برای اولین دوره پذیرش دانشجو در مقطع دکتری خواهیم داشت. او در خصوص ظرفیت جذب دانشجو در دوره دکتری سال تحصیلی 99-99 گفت: ظرفیت پذیرش در دوره روزانه 237 نفر و در دوره پردیس خودگردان 201 نفر است.
دکتر سعید غیاثی ندوشن مدیر تحصیلات تکمیلی داشگاه نیز در خصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون گفت: مرحله اول ثبت‌نام از متقاضیان در سایت آزمون دانشگاه صورت پذیرفت و داوطلبانی که نسبت به ثبت‌نام اولیه خود اقدام نموده‌اند، می‌بایست به منظور دریافت کارت ورود به مرحله مصاحبه از تاریخ 27 لغایت 29 خردادماه جاری از  طریق سایت اقدام نمایند .او در خصوص زمان برگزاری مصاحبه هر رشته افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده طبق جدول زمان‌بندی اعلام‌شده در کارت مصاحبه از داوطلبان انجام خواهد شد.
mortezaie02_37243_40736.jpg
او با اشاره به تشکیل 52 کمیته تخصصی با همکاری اعضای هیئت‌علمی دانشکده‌ها  برای برگزاری این مرحله از آزمون گفت: در برگزاری این آزمون گروه‌های آموزشی دانشکده‌ها با معرفی اعضای کمیته‌های تخصصی همکاری خوبی را در این خصوص داشته‌اند.
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه به تمهیدات انجام‌شده با همکاری معاونت دانشجویی دانشگاه برای کمک به داوطلبان اشاره کرد و بیان داشت: مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی با برپایی میز گفت‌وگو و مشاوره قبل از مصاحبه در خصوص ایجاد آرامش ذهنی داوطلبان همکاری خواهد داشت.
لازم به ذکر است مرحله دوم آزمون نیمه‌متمرکز دکتری دانشگاه علامه طباطبائی برای جذب دانشجو در سال تحصیلی 98-99 از تاریخ یکم لغایت دهم خردادماه جاری در محل دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی برگزار خواهد شد.

نظر شما :