آغاز همکاری موسسه آموزش عالی بیمه اکو و پژوهشکده بیمه با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک

۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۰۵۸ خبر روز
تعداد بازدید:۲۷۶۰
به دنبال نشست‌های پیشین ریاست و اعضای هیئت‌علمی موسسه آموزش عالی بیمه اکو با رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و رئیس پژوهشکده بیمه؛ تفاهم‌نامه‌ همکاری میان موسسه آموزش عالی بیمه اکو و پژوهشکده بیمه دوازدهم خردادماه جاری به امضای روسای دو مجموعه رسید.
آغاز همکاری موسسه آموزش عالی بیمه اکو و پژوهشکده بیمه با امضای تفاهم نامه همکاری مشترک
tafahomnameh-2_40518.jpg
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه که با حضور دکتر آتوسا گودرزی رئیس موسسه آموزش عالی بیمه اکو و دکتر حمید کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه و تنی چند از معاونین و مدیران دو دستگاه در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد، دو طرف ضمن استقبال از هرگونه همکاری متقابل، بر گسترش و تقویت همکاری‌های موجود و استفاده از ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی یکدیگر تأکید کردند.
دکتر آتوسا گودرزی در این جلسه در سخنانی ضمن اعلام آمادگی موسسه آموزش عالی بیمه اکو برای همکاری در اجرای پروژه‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه اعلام داشت: بر اساس همکاری های مشترک، دوره‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت آموزشی موردنیاز صنعت بیمه کشور با همکاری مدیریت آموزش‌های تخصصی آزاد دانشگاه علامه طباطبائی نیز برگزار خواهد شد.
از مفاد تفاهم‌نامه امضاشده میان این دو نهاد آموزشی و پژوهشی می‌توان از همکاری موسسه آموزش عالی بیمه اکو در اجرای پروژه‌های پژوهشی پژوهشکده بیمه، همکاری استادان موسسه در ترجمه کتاب‌های موسسه بیمه چارتر لندن، ترجمه و تألیف کتاب‌های روزآمد صنعت بیمه، تبادل اسناد علمی و کتابخانه‌ای دو مجموعه با یکدیگر، حمایت پژوهشکده بیمه از پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی موسسه و همچنین همکاری اعضای هیئت‌علمی پژوهشکده بیمه برای تدریس در موسسه و مشارکت ایشان در پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی موسسه نام برد.
tafahomnameh-1_40519.jpg
در خصوص عملیاتی سازی و اجرای مفاد این تفاهم‌نامه مقرر شد تا بخش‌های مختلف در قالب کارگروه‌های مشترک هر دو مجموعه موردبررسی اولیه قرارگیرد و سپس به مرحله اجرا درآید. دکتر آتوسا گودرزی رئیس موسسه اظهار امیدواری نمود این تفاهم‌نامه بتواند آغاز مناسبی برای همکاری و تعامل گسترده میان موسسه آموزش عالی بیمه اکو به‌عنوان نهاد علمی، آموزشی و پژوهشی بیمه با صنعت بیمه کشور باشد.

نظر شما :