سفیر ترکیه در تهران از همکاری دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص روابط علمی مشترک تقدیر کرد

۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۰۱۰ خبر روز
تعداد بازدید:۱۶۲۹
سفیر ترکیه در تهران در نامه‌ای به رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از همکاری این دانشگاه در فراهم نمودن زمینه‌های همکاری‌های علمی تقدیر کرد.
سفیر ترکیه در تهران از همکاری دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص روابط علمی مشترک تقدیر کرد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، پروفسور دریا اورس سفیر جمهوری ترکیه در تهران با ارسال نامه¬ای به دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی و دیدار و گفتگوهای انجام‌شده با رئیس دانشگاه و همچنین فراهم نمودن فرصتی به‌منظور بازدید از دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی در اردیبهشت‌ماه گذشته، مراتب تشکر و تقدیر خود و منسوبین سفارت جمهوری ترکیه در تهران را از این اقدام دانشگاه علامه طباطبائی اعلام داشت. دریا اورس ضمن تأکید بر ضرورت همکاری‌های مشترک خاطرنشان کرده است: فراهم آوردن زمینه همکاری بهتر، جامع‌تر و مفید دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه‌های ترکیه موجب امتنان خواهد بود.
لازم به ذکر است پروفسور دریا اورس سفیر جمهوری ترکیه در تهران 15 اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه علامه طباطبائی در دیدار با دکتر سلیمی رئیس دانشگاه ضمن گفتگو در خصوص همکاری‌های مشترک خواستار توسعه همکاری‌های مشترک شد. او سپس با حضور در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی با استادان و دانشجویانی که در حال فراگیری زبان ترکی استانبولی هستند دیدار و گفتگو کرد.

نظر شما :