دانشگاه علامه طباطبائی در بخش فضای مجازی رتبه اول نمایشگاه قرآن را کسب کرد

۰۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۹۹۲ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۶۵
غرفه دانشگاه علامه طباطبائی در بخش فضای مجازی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رتبه اول را کسب کرد و همچنین در بخش دانشگاهی نیز با اهدای لوح و تندیس مورد قدردانی قرار گرفت.
دانشگاه علامه طباطبائی در بخش فضای مجازی رتبه اول نمایشگاه قرآن را کسب کرد
photo_2019-05-29_11-15-49_40288.jpg
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در آیین اختتامیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، واحد قرآن دانشگاه علامه طباطبائی به دلیل ایده‌های جذاب و خوب در بخش فضای مجازی فعالیت‌های قرآنی و با طراحی بازی «اتاق فرار» موفق شد رتبه یک بخش فضای مجازی این نمایشگاه را کسب نماید و طی مراسمی موردتقدیر قرار گرفت.
مراسم اختتامیه بیست و هفتمین چهارم خرداد ماه جاری، در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد. این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران نمایشگاه و فعالان قرآنی برگزار شد، از دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی که در برگزاری نمایشگاه همکاری داشته‌اند و نیز غرفه‌ها و طرح‌های برگزیده تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9-%DB%B0%DB%B5-%DB%B2%DB%B9_%DB%B1%DB%B1-%DB%B2%DB%B6-%DB%B4%DB%B4_40303.jpg
لازم به توضیح است واحد فعالیتهای دینی و قرآنی معاونت فرهنگی دانشگاه برای اولین بار در کشور طراحی بازی اتاق فرار با معماهای قرآنی و ایرانی را با حمایت مالی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد و با همکاری اعضای کانون های فرهنگی و مذهبی (کانون کتاب، کانون قرآن و کانون مهدویت ) این طرح قرآنی را اجرا نمود.
اسکیپ روم، اتاق فرار یا بازی فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه جدید است که به‌تازگی در کشور ما واردشده و مخاطبان جوان را به خود جذب می‌کند. بازی اتاق فرار با معمای قرآنی دانشگاه علامه طباطبائی با استفاده از داستان‌های قرآنی و ایرانی طراحی‌شده و سعی دارد جامعه هدف خود، دانشجویان جوانان و نوجوانان را به سمت نمایشگاه قرآن و برنامه‌های قرآنی جذب نمایند.
photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9-%DB%B0%DB%B5-%DB%B2%DB%B9_%DB%B1%DB%B1-%DB%B2%DB%B6-%DB%B4%DB%B6_40304.jpg

نظر شما :