«کافه کتاب» با حضور رئیس دانشگاه در خانۀ دانشجویی شهید معینیان افتتاح شد

۰۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۹۳۱ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۴۰۰
به همت معاونت دانشجویی و اداره امور خوابگاه های دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه و دکتر غلامرضا لطیفی، معاون دانشجویی، کافه ای با عنوان «کافه کتاب» در خانۀ دانشجویی شهید معینیان برپا شد.
«کافه کتاب» با حضور رئیس دانشگاه در خانۀ دانشجویی شهید معینیان افتتاح شد
photo_2019-05-14_13-46-19_39944.jpg
به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از عطنا، این امر در جهت تشویق دانشجویان به کتابخوانی بیشتر و گسترش فرهنگ مطالعه و همچنین تشکیل دورهمی های دانشجویی در راستای معرفی کتاب های مفید بین دانشجویان اندیشیده شده است.
دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه که همیشه مطالعه و گسترش فرهنگ مطالعه یکی از دغدغه های وی بوده است به دلیل اهمیت این کار خود شخصاً در خانۀ دانشجویی شهید معینیان حاضر شد.
022A4029-825x550_39943.jpg
در این نشست که با استقبال دانشجویان همراه بود آنها به معرفی آخرین کتابی که خوانده بودند، پرداختند و گفت و گوهای صمیمی بین دانشجویان و استادان حاضر در جلسه در مورد کتاب ها، نقد آنها و بیوگرافی نویسنده هایشان رد و بدل شد.
شریفی، سرپرست خوابگاه معینیان درباره ایده این برنامه به خبرنگار عطنا گفت: در زمان عید نوروز از دانشجویان خواستیم کتاب هایی که مطالعه کرده اند را در گروه معرفی کنند. بعد از مدتی استقبال دانشجویان از این کار زیاد شد و تصمیم بر این شد که کافه ای با عنوان «کافه کتاب» در این خانۀ دانشجویی شکل بگیرد.
وی در ادامه افزود: فرآیند تشویق به کتابخوانی و مطالعه در حدی گسترش پیدا کرد که همکاران مجموعه خدمات خوابگاه هم به جمع ما پیوستند که این خود باعث تشویق دانشجویان شد.
گفتنی است، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، معاون دانشجویی، مدیر خدمات دانشجویی، رئیس اداره خوابگاه ها و چندی از استادان دانشگاه در این کافه حضور پیدا کردند.
022A4001_39945.jpg

نظر شما :