تقدیر معاون دانشجویی دانشگاه از برگزیدگان و مدال آوران ورزشی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۹۱۹ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۴۷۸۳
مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانشگاه با عنوان «آئین تقدیر از ورزشکاران برتر در دانشگاه علامه طباطبائی» 29 اردیبهشت ماه جاری در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.
تقدیر معاون دانشجویی دانشگاه از برگزیدگان و مدال آوران ورزشی
06_39893.jpg
در این مراسم که با حضور دانشجویان مدال آور و قهرمان در رشته های ورزشی مختلف در قالب شرکت در رقابت های ورزشی درون و بیرون دانشگاهی برگزار شد، دکتر لطیفی معاونت محترم دانشجویی، دکتر مقامی مدیر خدمات دانشجویی، دکتر غفوری مدیر اداره تربیت بدنی و استادان دانشکده تربیت بدنی حضور داشتند.
05_39894.jpg
در ابتدای این مراسم دکتر غفوری در سخنانی با تقدیر از حمایت و همراهی ریاست محترم دانشگاه و معاون محترم دانشجویی از ورزش و ورزشکاران گفت: کسب این موفقیت ها مرهون تلاش دانشجویان و حمایت های مسئولان دانشگاه از فعالیت های ورزشی است. او در ادامه به استفاده از ظرفیت های درون دانشگاه برای توسعه ورزش اشاره کرد و افزود: بکارگیری دانشجویان دارای مدرک مربیگری ورزشی به عنوان مربی در حوزه های مختلف از جمله این ظرفیت ها است که مورد بهره مندی قرار گرفته است. او افزود: آمار دانشجویان شرکت کننده در مسابقات قهرمانی و همگانی و عناوین کسب شده توسط دانشجویان در عرصه های ورزشی نشان از به ثمر نشستن این تلاش ها است.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه ضمن تبریک به دانشجویان برگزیده این رقابت ها گفت: کسب عنوان های برتر و برگزیده در این رقابت ها چندین برابر بعضی از دانشگاه های تهران است.
در ادامه، دکتر لطیفی با اشاره به اهمیت ورزش به خصوص در بین دانشجوبان با اشاره به عبارت معروف «عقل سالم در بدن سالم است» به اهمیت ورزش به خصوص در بین قشر دانشجو تأکید داشت و حمایت خود را توجه بیشتر به فعالیت ها و برنامه های ورزشی در دانشگاهی اعلام نمود.
04_39895.jpg
در پایان این مراسم، جوایزی به ورزشکاران برتر در مناسبت های هفته تربیت بدنی، روز دانشجو و لیگ فوتسال و والیبال اهدا شد.
02_39897.jpg

03_39896.jpg

نظر شما :