آغاز ثبت نام از متقاضیان دوره آمادگی آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۹۱۲ خبر روز
تعداد بازدید:۲۲۹۵
مدیریت آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه ثبت نام از متقاضیان شرکت در دوره آموزشی زبان انگلیسی دانشگاه را از آغاز کرد.
آغاز ثبت نام از متقاضیان دوره آمادگی آزمون زبان دانشگاه علامه طباطبائی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این دوره آموزشی به مدت 80 ساعت و در راستای ارتقاء مهارت های زبانی دانشجویان و فراگیران آزاد «دورۀ آمادگی آزمون زبان دانشگاه» برگزار خواهد شد. زمان آغاز این دوره از تاریخ 30/03/98 در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته، از ساعت 9 الی 13 است.
بر اساس اعلام مدیریت آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در صورت کسب حد نصاب نمرۀ آزمون، مدرک قابل قبول زبان در دانشگاه علامه طباطبائی اعطا می گردد. قابل ذکر است این مدرک مورد تأیید معاونت آموزشی برای دانشجویان دورۀ دکتری می باشد.
علاقمندان به منظور ثبت نام می توانند تا تاریخ 25/03/98 با مراجعه به سامانه آموزشی otc.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی وب سایت مدیریت آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی به نشانی: www.training.atu.ac.ir و یا با شماره تلفن 88880993 - 88872058 تماس حاصل نمایند.
هزینۀ شرکت در دوره به صورت آزاد 880 هزار تومان، 20% تخفیف برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی (704 هزار تومان) و 50% تخفیف برای دانشجویان خانواده های محترم شاهد و ایثارگر (440 هزار تومان) است.
لازم به ذکر است دوره آموزشی در محل مدیریت آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی به نشانی خیابان توانیر، خیابان نظامی گنجوی، نبش کوچۀ هفت پیکر برگزار خواهد شد.

نظر شما :