نشست تودیع و معارفۀ مدیر فرهنگی دانشگاه علامه‌ در محل معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۸۴۲ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۷۱۰
در این نشست محمد امرپناهی به عنوان مدیر جدید فرهنگی دانشگاه معرفی و از علیرضا امیدبخش، مدیر فرهنگی سابق دانشگاه قدردانی شد.
نشست تودیع و معارفۀ مدیر فرهنگی دانشگاه علامه‌ در محل معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، به نقل از عطنا، شالچی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست ضمن اشاره به اینکه هر کسی که وارد دانشگاه علامه طباطبائی می شود و می خواهد از آن خارج شود چه دانشجو و چه کارمند، باید اهل کتاب، مطالعه و گفت وگو باشد، اظهار کرد: این امر برای ما یک هدف است و ما باید با کمک یکدیگر این هدف را پیگیری کنیم.

او ادامه داد: مهمترین سرمایۀ ما، فعالان دانشجویی هستند که در قالب کانون ها، انجمن ها، تشکل ها، نشریه های دانشجویی و… مشغول به فعالیتند. بخش دیگری از سرمایۀ ما، نیروهای کارشناس فرهنگی هستند که این معاونت بدنۀ کارشناسی خوب و جوانی دارد که ارتباط با دانشجوی جوان را می داند و از دغدغه های آنها آگاهی دارد. معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه گفت: در مسیر راه، دشواری هایی وجود دارد که باید تلاش کنیم بر آنها فایق بیاییم.

وی افزود: کار جمعی، نیازمند همراهی و مدیریت جمعی است و همکاران بنده با نیروی جوانی که دارند می توانند موجبات موفقیت را فراهم آورند. مهمتر از آن، همکاران باید قدرت اقناع و پاسخگویی به دانشجویان را با اخلاق کریمانه و بردبارانه داشته باشند. شالچی در پایان، محمد امیرپناهی، از اعضای هیئت علمی دانشکدۀ علوم اجتماعی را به عنوان مدیر جدید فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی معرفی کرد. گفتنی است، علیرضا امیدبخش، مدیر فرهنگی سابق دانشگاه علامه طباطبائی، روز گذشته به سمت ریاست دبیرخانۀ جذب اعضای هیئت علمی منصوب شده بود.


نظر شما :