نکوداشت «شصت‌سالگی مدرسه اقتصاد» با حضور مسئولان و دانش آموحتگان دانشکده اقتصاد برگزار می شود

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۸۴۱ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۳۹۵
مراسم نکوداشت «شصت‌سالگی مدرسه اقتصاد» با حضور رئیس دانشکده، معاونان، اعضای هیئت‌علمی و کارکنان دانشکده و جمع زیادی از دانش‌آموختگان این دانشکده ،26 اردیبهشت برگزار می شود.
نکوداشت «شصت‌سالگی مدرسه اقتصاد» با حضور مسئولان و دانش آموحتگان دانشکده اقتصاد برگزار می شود

دکتر حسن طائی رئیس دانشکده اقتصاد ضمن اعلام این خبر گفت: گردهمایی دانش‌آموختگان دانشکده اقتصاد هرساله با حضور پرشور جمع زیادی از فارغ‌التحصیلان و از سوی انجمن دانش‌آموختگان این دانشکده و با برگزاری مراسمی همراه بوده است. او با اشاره به برپایی مراسم امسال با عنوان «شصت‌سالگی مدرسه اقتصاد» گفت: با توجه به مصادف شدن برگزاری این مراسم با شصتمین سال تأسیس دانشکده اقتصاد برآن شدیم تا مراسمی را به‌طور مشترک و با دعوت از دانش‌آموختگان، استادان پیشکسوت و بازنشسته و کارکنان علمی و اداری این دانشکده برگزار نماییم.

او با اشاره به سابقه شکل‌گیری و تأسیس مدرسه اقتصاد در سال 1338گفت: دانشکده اقتصاد با پیشینه‌ای که به زمان تأسیس مدرسه عالی بازرگانی بازمی‌گردد، یکی از ریشه‌دارترین دانشکده‌های اقتصاد در کشور است و با دارا بودن بیشترین تعداد عضو هیئت‌علمی در بین دانشکده‌های اقتصاد سراسر کشور تنوعی بی‌بدیل در تخصص‌ها و دیدگاه‌های مختلف را داراست.

او افزود: دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی همواره به‌عنوان سرمایه‌ای نمادین در آموزش و پژوهش علم اقتصاد در حوزه نظری و کاربردی ایفای نقش نموده است. لازم به ذکر است این مراسم با سخنرانی دکتر طائی رئیس دانشکده اقتصاد و دکتر حجت‌الله میرزائی رئیس انجمن دانش‌آموختگان دانشکده اقتصاد و معاون برنامه‌‌‌ریزی، توسعه شهری شهرداری تهران و با اجرای برنامه‌های متنوع دیگر 26 اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت 17 الی 20 در محل دانشکده اقتصاد برگزار خواهد شد.


نظر شما :