معاون آموزشی دانشگاه: تقویت دوره‌های کارشناسی،بازنگری برنامه‌های درسی از سیاست های مورد نظر این حوزه است

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۷۰۱ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۲۸۵
نشست معاون آموزشی دانشگاه با مسئولین، روسا و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده های تابعه 10 اردیبهشت ماه در محل تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار گردید.
معاون آموزشی دانشگاه: تقویت دوره‌های کارشناسی،بازنگری برنامه‌های درسی از سیاست های مورد نظر این حوزه است

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این نشست که در هفته آموزش و باهدف بررسی و اعلام سیاست‌های حوزه معاونت آموزشی ترتیب یافته بود با سخنان دکتر احمدوند معاون آموزشی دانشگاه آغاز شد. او در ابتدا ضمن تبریک هفته آموزش در سخنانی به بیان اولویت‌های این حوزه پرداخت و بر اهمیت موضوع طرح درس، تقویت دوره‌های کارشناسی، توجه به بازنگری برنامه‌های درسی و بررسی امکان تفویض اختیار برخی از موارد مانند ترفیعات سالانه اعضای هیئت‌علمی تأکید کرد.

در ادامه دکتر مرتضی طاهری مدیر برنامه‌ریزی آموزشی، نظارت و سنجش دانشگاه در خصوص کارنامه‌های اعضای هیئت‌علمی دانشگاه به تفکیک گروه‌های آموزشی توضیحاتی را ارائه نمود. او از اضافه شدن شاخص اشتغال فارغ‌التحصیلان به عملکرد کارنامه اعضای هیئت‌علمی خبر داد و افزود: در سال آینده این شاخص به این عملکرد اضافه خواهد شد.

 دکتر غیاثی مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز توضیحاتی را پیرامون اهمیت آزمون جامع و آسیب‌شناسی این آزمون ارائه داشت و بر اجرای دقیق شیوه‌نامه مصوب آموزشی تأکید داشت و توضیحاتی را در این خصوص ارائه نمود. در پایان این نشست دکتر احمدوند خاطرنشان کرد: نشست با مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه سالانه دو نوبت به‌منظور برطرف نمودن مشکلات آموزشی دانشگاه برگزار خواهد شد. این جلسه با تدوین بیانیه‌، تصویب و اعلام آن به دانشکده‌های تابعه اتمام رسید.


نظر شما :