میزبانی از جمعی از دانش آموزان دبیرستانی در برنامه ای با عنوان «دانشگاه بدون حصار»

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۷۰۰ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۶۸۶
در هفته بزرگداشت آموزش، معاونت آموزشی دانشگاه با در نظر داشتن سیاست معرفی ظرفیت‌های آموزشی با تدارک برنامه‌ای با عنوان «دانشگاه بدون حصار» میزبان جمعی از دانش آموزان دبیرستان‌های تهران بود.
میزبانی از جمعی از دانش آموزان دبیرستانی در برنامه ای با عنوان «دانشگاه بدون حصار»

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این بازدید که 9 اردیبهشت‌ماه از دانشکده های حقوق و علوم سیاسی و دانشکده مدیریت و حسابداری انجام شد، چند تن از استادان، مدیران و مسئولان آموزشی دانشگاه به معرفی رشته‌های پرطرفدار دانشگاه و پاسخ به سؤالات این دانش آموزان پرداختند. 

در ابتدای این بازدید چهل نفر از دانش آموزان در نشست "آشنایی با دانشکده‌ها و رشته‌های تحصیلی موجود در دانشگاه" در سالن کتابخانه مرکزی حضور یافتند. این مراسم با سخنان خانم زادمرد رئیس محترم  گروه برنامه‌ریزی آموزشی پیرامون ساختار تشکیلاتی دانشگاه، چگونگی برگزاری دوره‌های مهارت افزایی و همچنین آشنایی با برنامه‌های درسی مصوب وزارت عتف و جداول دروس مندرج در آن آغاز شد. سپس جناب  دکتر کیوان حسینی معاون آموزشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی پیرامون امکانات، گروه‌های آموزشی و رشته‌های تحصیلی دانشکده سخنانی را ایراد نمود.

در ادامه دکتر محمود زاده عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت و حسابداری توضیحات تفصیلی را پیرامون گروه‌های آموزشی، اعضای آن، رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی و مشاغل مرتبط با این رشته‌ها ارائه نمود.

در بازدید از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشجویان برتر این دانشکده در خصوص امکانات و حمایت‌های دانشگاه در جهت حضور ایشان در مسابقات بین‌المللی موت‌کورت در واشنگتن آمریکا توضیحاتی را ارائه نمودند.


نظر شما :