پیام مجمع صنفی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت روز معلم

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۶۹۸ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۳۰۴
مجمع صنفی اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی پیام تبریکی را به مناسبت هفته بزرگداشت روز معلم صادر کرد. متن این پیام به این شرح است:
پیام مجمع صنفی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت روز معلم

به نام خالق فکر و قلم

هم‌سنگران فرهیخته و همکاران ارجمند

هفته معلم امسال را در شرایطی تجربه می‌کنیم که بخش قابل‌توجهی از هم‌وطنان عزیزمان دچار خسارت و مصیبت ناشی از سیل شده‌اند که این حادثه را نه بلای طبیعی، بلکه باید بلای انسانی دانست و نسبت به علل آن‌که ریشه در رفتار انسانی و عملکرد مدیریتی دارد، تفحص کرد که امیدواریم از این تجربه تأسف‌بار، درس‌ها بگیریم و تدبیرها اتخاذ کنیم که در سایه این درایت و اقدامات هوشمندانه مبتنی بر آن، از تکرار این حوادث اندوه‌بار پیشگیری شود. رجاء واثق داریم که همکاران ارجمند نیز همانند هم‌وطنان غیرتمندمان در یاری رسانده به آسیب دیدگاه از سیل، مطابق اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مشارکت خواهند داشت.

این ایام، فرصت ارزشمندی است برای بازنگری به رفتارهای حرفه‌ای و تجدید میثاق با باورهای حرفه‌ای خود که امید است خروجی آن تلاش مضاعف اساتید معزز به‌عنوان رکن اصلی دانشگاه در راستای حفظ و ارتقاء جایگاه دانشگاه در مجموعه دانشگاه‌های سطح یک کشور باشد. انتظار جامعه از دانشگاهیان بخصوص تنها دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی ایران در این برهه از تاریخ کشورمان این است که برای گره گشائی از معضلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه، هوشمندانه عالمانه و با رهنمودهای علمی متناسب با ظرفیت‌های کشور عزیزمان، نظرات راهگشای خود را به سیاست‌گذاران و مدیران ارشد ارائه کنند تا باخرد جمعی و عقلانیت شایسته، رهائی از مشکلات فعلی و آتی فراهم شود.

همراه با گرامیداشت این ایام، توفیق توأم با سلامتی را برای کلیه همکاران گران‌قدر مسئلت داریم.

هیات مدیره مجمع صنفی اساتید دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :