بررسی عملکرد آموزش عالی کشور موضوع یکی دیگر از نشست کمک به حل مشکلات کشور

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۶۸۹ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۱۸۲۹
در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های کمک دانشگاه به حل مشکلات کشور؛ نشست تخصصی با عنوان بررسی عملکرد آموزش عالی کشور با تأکید بر تعدد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار می‌گردد.
بررسی عملکرد آموزش عالی کشور موضوع یکی دیگر از نشست کمک به حل مشکلات کشور

دکتر علی خورسندی طاسکوه مدیر پژوهشی دانشگاه و دبیر علمی این نشست با اعلام این خبر گفت: این نشست در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های دانشگاه برای کمک به حل مسائل و معضلات کشور از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه با دعوت از اندیشمندان، صاحب‌نظران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه برگزار خواهد شد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه با اشاره به همکاری سازمان بازرسی کل کشور و نیز انجمن علمی آموزش عالی برای برگزاری این نشست گفت: در این نشست موضوعاتی همچون تحلیل عملکرد وضع موجود دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی کشور، آسیب‌شناسی انبوه گرایی و رشد کمی و همچنین تدبیر راهکارها و پیشنهادهای سیاستی برای سیاست‌گذاری ساختاری و سازمانی آموزش عالی کشور به بحث گذاشته خواهد شد.

لازم به ذکر است این نشست با سخنرانی ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، شاهین همایون آریا معاون دفتر گسترش آموزش عالی و استادان و صاحب‌نظرانی از دانشگاه‌های کشور و سازمان‌های مرتبط با عملکرد آموزش عالی کشور 15 اردیبهشت‌ماه در محل تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار خواهد شد.


نظر شما :