نشست مشترک رئیس پژوهشکده بیمه با رئیس موسسه آموزش عالی بیمه اکو

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۶۷۹ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۲۲۵
به دنبال نشست‌های پیشین روسا و استادان موسسه آموزش عالی بیمه اکو با مدیران بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه؛ نشست صمیمانه‌ای هفتم اردیبهشت‌ماه جاری با حضور ریاست و استادان موسسه آموزش عالی بیمه اکو و رئیس جدید پژوهشکده بیمه، معاون پژوهشی و مدیران گروه‌های پژوهشکده بیمه در محل موسسه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای جلسه دکتر گودرزی رئیس موسسه پس از معرفی ظرفیت‌های آموزشی و رشته‌های تحصیلی دایر در دانشکده، درباره محورهای پیشنهادی همکاری میان موسسه و پژوهشکده درزمینه همکاری در طرح‌های پژوهشی، تبادل کتاب‌های علمی.... و برگزاری دوره‌ها و آزمون‌های بیمه‌ای مطالبی بیان داشت.
نشست مشترک رئیس پژوهشکده بیمه با رئیس موسسه آموزش عالی بیمه اکو

در ادامه دکتر کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه از هرگونه همکاری دوجانبه استقبال نمود و همکاری‌های پیشین و آتی با موسسه را فرصت ارزشمندی برای صنعت بیمه کشور برشمرد. دکتر کردبچه به حجم گسترده نیازهای پژوهشی کشور در صنعت بیمه اشاره و اظهار داشت: پژوهشکده بیمه به‌تنهایی جوابگوی این نیازها نیست و موسسه آموزش عالی بیمه اکو به‌واسطه ساختار علمی-پژوهشی و استادان توانمند آن، می‌تواند بهترین گزینه برای پیشبرد طرح‌های پژوهشی فراروی صنعت بیمه کشور باشد. 

در این نشست همچنین استادان موسسه و معاون پژوهشی پژوهشکده به ارائه دیدگاه‌های در خصوص راه‌های همکاری دوجانبه پرداختند .

در ادامه دکتر گودرزی به راه‌اندازی دوره دکترا در موسسه آموزش عالی بیمه اشاره کرد و افزود: موسسه آموزش عالی بیمه اکو قصد نوگرایی یک دوره‌ی کارشناسی ارشد در حوزه بیمه را نیز دارد. او افزود: گرایش‌های این رشته‌های تحصیلی مقاطع تکمیلی و عالی بر پایه نیازسنجی صنعت بیمه کشور است. دکتر کرد بچه نوگرایی دوره دکترای بیمه را اتفاق مبارکی در صنعت بیمه برشمرد و اضافه کرد: پژوهشکده بیمه هرگونه حمایت از دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی موسسه را انجام خواهد داد. 

رئیس موسسه آموزش عالی دانشگاه همچنین در خصوص گسترش و استمرار همکاری علمی و پژوهشی میان موسسه آموزش عالی بیمه اکو و پژوهشکده بیمه، پیشنهاد گشایش دفترهای ویژه دو نهاد در محل موسسه و پژوهشکده را ارائه داد که مورد استقبال قرار گرفت. اعضای نشست، اجرایی شدن موارد مطروحه را منوط به بررسی‌های کارشناسانه و نشست‌های بعدی دانستند.

 لازم به ذکر است که تفاهم‌نامه جدیدی میان موسسه آموزش عالی بیمه اکو و پژوهشکده بیمه در حال انعقاد است که مراحل پایانی خود را می‌گذراند.


نظر شما :