بازدید مدیران انتشارات دانشگاه رن‌مین چین از دانشگاه علامه طباطبائی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۶۲۰ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۰۰۷
هیاتی از انتشارات دانشگاه رن‌مین از کشور چین 3 اردیبهشت ماه در بازدید از دانشگاه علامه طباطبائی با مدیران مرکز چاپ و انتشارات و همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه دیدار و در خصوص همکاری های مشنرک به مذاکره پرداختند.
بازدید مدیران انتشارات دانشگاه رن‌مین چین از دانشگاه علامه طباطبائی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از مرکز چاپ و انتشارات، در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری میان روسای دانشگاه علامه طباطبائی و رن‌مین چین، هیاتی از انتشارات آن دانشگاه متشکل از آقای لی یونگ‌کیانگ، رییس انتشارات ؛ آقای وانگ لی، سردبیر؛ خانم یولاندا لیو، مسئول امور بین‌الملل و آقای سون بی، مسئول فروش و پخش که به مناسبت سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ایران حضور یافته‌اند از دانشگاه علامه طباطبائی بازدید نموده و با دکتر زندمقدم، مدیر مرکز چاپ و انتشارات و دکتر تیشه‌یار، مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی این دانشگاه به مذاکره پرداختند.

در طی این ملاقات در خصوص گسترش همکاری‌های فی‌مابین در حوزه نشر مشترک کتاب، اعطای دوجانبه کپی‌رایت، فروش متقابل محصولات و ... به مذاکره به عمل آمد. یونگ‌کیانگ با اشاره به تشکیل ائتلافی از 300 دانشگاه و نهاد از 49 کشور دنیا در قالب طرح "یک جهان، یک کمربند" در سال 2017 با مرکزیت دانشگاه رن‌مین، از دانشگاه علامه طباطبائی برای پیوستن به این ائتلاف دعوت به عمل آورد که در نتیجه آن مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای مجزا بین مراکز چاپ و انتشارات دو دانشگاه در طول مدت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به امضاء برسد تا زمینه پیوستن به ائتلاف مذکور فراهم آید.


نظر شما :