ششمین دوره جشنواره فرصت‌های شغلی روشنا از 8 اردیبهشت‌ ماه آغاز به کار می‌کند

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۵۵۰ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۶۷۰
ششمین جشنواره‌ی فرصت‌های شغلی روشنا از ۸ تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه جاری با مشارکت تمامی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌گردد.
ششمین دوره جشنواره فرصت‌های شغلی روشنا از 8 اردیبهشت‌ ماه آغاز به کار می‌کند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این جشنواره باهدف برقراری ارتباط دانشگاه با صنعت و همچنین امکان معرفی فرصت‌های شغلی موجود در بازار کار کشور به دانشجویان و دانش‌آموختگان با همکاری دانشکده مدیریت و حسابداری و مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

دکتر مهدی گودرزی مدیر مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه در این خصوص گفت: دانشگاه علامه طباطبائی به‌عنوان دانشگاه‌ پیشروی کشور در حوزه‌ی علوم انسانی و اجتماعی از شش سال قبل در راستای دستیابی به رسالت خود در مسیر ایجاد پیوند با صنعت و جامعه، معرفی دانش‌آموختگان و دانشجویان خود به شرکت‌های برتر ایرانی و کمک به فراهم آوردن بستری برای انتخاب نیروی انسانی موردنیاز صنعت، با فراهم آوردن فضای مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌های برتر کشور در عرصه‌ی کسب‌وکار، امکان تأمین منابع انسانی موردنیاز این مجموعه‌ها را از میان بهترین دانشجویان و دانش‌آموختگان ایجاد نموده است. او در این خصوص افزود: ایجاد و برقراری ارتباط بلندمدت دانشگاه با صنعت و جامعه، هدف راهبردی دانشگاه علامه از برپایی جشنواره روشنا است.

دکتر گودرزی با اشاره به این‌که جشنواره روشنا با همکاری شرکای راهبردی دانشگاه به ویژه از بخش خصوصی که در طی فرایند برگزاری این جشنواره همکاری خود را با دانشگاه آغاز کرده‌اند، هر ساله برگزار می‌شود، گفت: فعالیت‌های مرکز کارآفرینی نیز در این مدت با توجه به سیاست کلان دانشگاه در طول سالهای گذشته به‌نوعی با نوآوری و خلاقیت هایی همراه شده است. او اضافه کرد: در جشنواره امسال، دانشجویان و دانش آموختگانی که اقدام به تأسیس و راه‌اندازی شرکت‌هایی نموده اند در مرکز رشد واحدهای فناور علوم انسانی دانشگاه استقرار یافته اند و مسئولان برگزاری این جشنوره این امکان برای این شرکت‌ها فراهم کرده اند که آنها نیز در کنار شرکت‌های بزرگ‌تر در فرایند اجرای این جشنواره مشارکت نمایند و به طور مستقل بتوانند نیروی انسانی مناسب خود از میان دانشجویان و دانش آموختگان جذب کنند.

مدیر مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه به فراهم نمودن امکان منحصربفرد دیگری کنار برگزاری جشنواره ششم برای دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: هم‌زمان با برپایی نمایشگاه در محوطه دانشگاه، با همکاری شرکت ایران تلنت نمایشگاه کار مجازی مختص دانشگاه علامه طباطبائی ایجاد شده است که دانش آموختگان و افراد متقاضی که امکان مراجعه حضوری به نمایشگاه را نداشته و یا ساکن دیگر شهرهای کشور می باشند، می توانند با نصب و ثبت‌نام در اپلیکیشن Talent Coach، به‌صورت مجازی رزومه های خود را در این اپلیکیشین ایجاد کرده و از طریق ویدئو کنفرانس، مصاحبه کاری با نمایندگان شرکت‌های متقاضی داشته باشند.

دکتر گودرزی برپایی کارگاه‌های آموزشی را از برنامه‌های جنبی برگزاری این جشنواره عنوان کردند و بیان داشت: در ایام برگزاری جشنواره امسال نیز 7 کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت جشنواره ضمن آگاهی از موضوعات هرکارگاه و زمان برگزاری آن، در آنها ثبت‌ نام نمایند.

لازم به ذکر است این جشنواره از تاریخ هشتم اردیبهشت‌ ماه سال جاری به مدت سه روز در محوطه ورودی دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار خواهد شد و در طی این مدت شرکت هایی همچون: پارس خودرو، گروه خودروسازی بهمن، بیمه سامان، بیمه ملت، تابان خرد، ایران تلنت، یونیلیور، همکاران سیستم و ... به معرفی فرصتهای شغلی و کارآموزی به دانشجویان خواهند پرداخت.


نظر شما :