موفقیت تیم موت کورت دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات جهانی 2019 واشنگتن

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۸۴۷۵ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۱۹۶۵
تیم موت کورت دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات جهانی سال 2019 که با حضور بالغ بر 120 تیم از دانشگاه های برتر جهان که فروردین ماه جاری در واشنگتن برگزار شد، نتایج قابل توجهی را به دست آورد.
 موفقیت تیم موت کورت دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات جهانی 2019 واشنگتن

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، تیم شایسته موت دانشگاه علامه طباطبائی متشکل از خانم ها پارمیدا اسدی، هلیا طهانها، پریا کرامت خواه و مازیار جاوید از دانشجویان دوره کارشناسی حقوق با هدایت آقایان دکتر اسماعیل یعقوبی از فارغ التحصیلان مقطع دکتری حقوق بین الملل و فرزاد فلاح، دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق که در بهمن ماه 1397 توانسته بود به عنوان تیم اول ایران، مجوز حضور در مسابقات بین المللی جساپ را که قدیمی ترین و معتبرترین موت کورت بین المللی است کسب نماید، با حضور در مسابقات جهانی سال 2019 نیز که با رقابت بالغ بر 120 تیم از بهترین دانشگاه های جهان موفقیت های فراوانی را به دست آورد.

تیم دانشگاه علامه طباطبائی، در حالی در رده بندی کلی، با سه برد و یک باخت به رتبه 38 نائل شد که تا به امروز، هیچ تیم ایرانی موفق به کسب رتبه ای پایین تر از 100 در این مسابقات نشده بود. تیم موت دانشگاه در رده بندی کلی لوایح، با کسب نمره 504 در رتبه 42 قرارگرفته است. تیم اول نمره 551 را کسب نموده و تیم مجارستان، قهرمان مسابقات 2019 موفق به کسب امتیاز 534 شد.

لازم به ذکر است مازیار جاوید در رقابت انفرادی با 500 شرکت کننده با کسب رتبه 85 در لیست 100 موتر برتر این مسابقات قرار گرفت.


نظر شما :