همکاری علمی دانشگاه علامه طباطبائی در دومین کنفرانس بین المللی آینده زنان 2019

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۴۱۶ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۴۱۸
دومین کنفرانس بین المللی آینده زنان با همکاری علمی دانشگاه علامه طباطبائی در شهر کلمبو کشور سریلانکا برگزار شد.
همکاری علمی دانشگاه علامه طباطبائی در دومین کنفرانس بین المللی آینده زنان 2019

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این کنفرانس بین المللی که با هدف ارتقاء تحقیقات آسیا پژوهی و انتقال دانش در جهت انجام سیاستگذاری های موثر در حوزه زنان، بطور سالانه برگزار می شود،کارشناسان حوزه زنان از کشورهای استرالیا، ژاپن، چین، هندوستان، تایلند، پاکستان و آذربایجان حضور داشتند. دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان یکی از همکاران علمی این کنفرانس مشارکت موثری داشت.

در این کنفرانس، چهار نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه خانم ها: دکتر حمیده عادلیان راسی و دکتر میترا عظیمی از دانشکده علوم اجتماعی، دکتر لیدا کاووسی از دانشکده علوم ارتباطات و دکتر ربابه رمضانی از دانشکده ادبیات و زبان های خارجی به عنوان ارایه دهنده مقاله و رئیس پنل در نشست های تخصصی این کنفرانس حضور و مشارکت فعال داشتند. در روز اول کنفرانس، از دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان همکار علمی فعال تقدیر به عمل آمد و به همین منظور لوح سپاس به دانشگاه اهدا گردید.

در حاشیه این کنفرانس با شخصیت‌های علمی بین‌المللی حوزه زنان از کشورهای مختلف دیدارها و گفت‌وگوهایی صورت گرفت و در راستای توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی بین‌المللی پیوندهایی با متخصصان به منظور بهره مندی از ایده‌ها و تجربیات آنها برقرار گردید. بعلاوه، پیشنهاد انجام همکاری های علمی مشترک با دانشگاه علامه طباطبائی در این دیدارها مطرح شد.

لازم به ذکر است سومین دوره این کنفرانس در سال آینده (2020) در شهر بنگلور هند برگزار خواهد شد. کمیته های تخصصی و اجرایی این کنفرانس ضمن تشکر و سپاس از همراهی دانشگاه علامه طباطبائی خواستار ادامه همکاری های علمی در کنفرانس های سال های آتی شد.


نظر شما :