نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۴۰۴ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۵۷۴
نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور مدیران تربیت بدنی دانشگاه های: الزهرا، علم و فرهنگ، هنر، صدا و سیما، شهید بهشتی، خوارزمی، علم وصنعت ایران، تربیت مدرس، خواجه نصیرالدین طوسی، امیرکبیر و شاهد، 19 اسفندماه در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد.
نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک کشور  به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای این نشست دکتر سلیمی بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه در سخنانی با اشاره به این که دانشگاه های موجود در منطقه یک، جزء دانشگاه های بزرگ کشور می باشند، گفت: باید رایزنی هایی با اداره کل تربیت بدنی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری صورت گیرد تا هر دانشگاه بتواند سه رشته به مسابقات المپیاد همگانی اعزام نمایند.

او در ادامه به اقدامات انجام شده در دانشگاه علامه طباطبائی به منظور ارتقا سلامت جسم و روح دانشجویان پرداخت و افزود: تشخیصی در مرکز مشاوره و تندرستی دانشگاه افزود: از زمان افتتاح این مرکز در دانشگاه گامی موفق در جهت شناخت ناهنجاری های اسکلتی – عضلانی دانشجویان داشته شده است و با توجه به اطلاعاتی که در این خصوص از وضعیت دانشجویان بدست آوردیم، با ارائه کارگاه ها و مشاوره هایی در این خصوص، شاهد ارتقا سلامتی دانشجویان بوده ایم.

معاون دانشجویی دانشگاه در ادامه با اشاره به این موفقیت، پیشنهاد داد تا این ارزیابی‌ها در بین قشر هیئت‌علمی و کارکنان نیز انجام شود. او در پایان به این نکته اشاره داشت: یکی از دلایل موفقیت دانشگاه علامه طباطبائی در بخش ورزش، اهمیت ورزش برای ریاست دانشگاه و پشتیبانی ایشان از این فعالیت‌ها است.

 


نظر شما :