مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان مرکز نمونه کشوری انتخاب شد

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۳۸۴ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۳۶۰۸
مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی به دلیل تلاش های ارزنده در راستای ارتقا سطح سلامت روانی، اخلاقی، معنوی و تربیتی دانشگاهیان و پیشگیری از آسیب های روانی – اجتماعی از سوی دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان مرکز مشاوره نمونه دانشجویی کشوری در سال 1397 برگزیده شد.
مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان مرکز نمونه کشوری انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در مراسم اختتامیه سی امین گردهمایی مسئولان مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور که دوازدهم و سیزدهم اسفند ماه جاری به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، با حضور دکتر محمدرضا علم معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و خانم دکتر صادقی ریاست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، مراکز نمونه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

این تقدیر به دلیل تلاش های ارزنده در راستای ارتقا سطح سلامت روانی، اخلاقی، معنوی و تربیتی دانشگاهیان و پیشگیری از آسیب های روانی – اجتماعی و همچنین ارائه خدمات روان‌شناختی، مددکاری، روانپزشکی و مشاوره فردی، گروهی، تحصیلی، ارتباطی، پیش از ازدواج، زناشویی، خانوادگی و شغلی به دانشگاهیان انجام شد.

در بخش هایی از لوح تقدیر اهدایی آمده است:

"پویایی هر سازمان در گرو خلاقیت ها و تلاش هایی است که از درون سازمان نشات می گیرد و هر تلاشی که در راستای به ثمر نشاندن این خلاقیت ها باشد بی تردید نقش سازنده ای در تعالی سازمانی دارد. ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش ارزنده رئیس و همکاران محترم آن مرکز  در ارتقای سلامت و ارائه خدمات روانشناختی به دانشجویان عزیز این مرز و بوم، بدینوسیله آن مرکز را به عنوان "مرکز مشاوره نمونه دانشجویی در سال 1397" بر می گزیند."

 


نظر شما :