بازدید استاندار و فرماندار تهران از دانشگاه علامه طباطبائی

۰۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۲۷۴ خبر روز
تعداد بازدید:۲۳۸۳
دکتر انوشیروان بندپی استاندار تهران به همراه عیسی فرهادی فرماندار تهران با حضور در دانشگاه علامه طباطبائی در جریان آخرین وضعیت توسعه فضاهای آموزشی، تحقیقاتی و ورزشی دانشگاه قرار گرفتند.
بازدید استاندار و فرماندار تهران از دانشگاه علامه طباطبائی
IMG_9801_37096.JPG

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، استاندار و فرماندار تهران به همراه جمعی از معاونان آنان، صبح روز چهارشنبه 8 اسفندماه جاری در حاشیه نظارت بر روند اجرای فاز اتصال بزرگراه شهید خرازی به پروژه آزادراه تهران – شمال، ضمن گفتگو با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه، در خصوص راههای همکاری مشترک، از پردیس اصلی دانشگاه نیز بازدید نمودند و در جریان طرح‌های عمرانی در حال اجرا و خاتمه یافته دانشگاه قرار گرفتند.

IMG_9809_37097.JPG

در این دیدار دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه با اشاره به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص همکاری با استانداری و فرمانداری تهران در برگزاری دوره های آموزشی و اجرای طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی اعلام آمادگی نمود. همچنین استاندار و فرماندار تهران نیز با تقدیر از همکاری و همراهی دانشگاه علامه طباطبائی در اجرای پروژه این بخش پروژه آزادراه تهران- شمال، آمادگی خود را برای همراهی و مشارکت در حل مسائل و مشکلات دانشگاه اعلام نمودند.

IMG_9834_37098.JPG%20width=

IMG_9853_37099.JPG

IMG_9830_37100.JPG

نظر شما :