تقدیر معاون اول رئیس جمهور از دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی

۰۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۲۷۲ خبر روز
تعداد بازدید:۲۹۹۲
رحیم مرادی، دانشجوی مقطع دکتری تخصصی از دانشگاه علامه طباطبائی، به عنوان برگزیده مرحله کشوری بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در سال 1397 مورد تقدیر قرار گرفت.
تقدیر معاون اول رئیس جمهور از دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی

Dabir_2957608_6_Attach_37091.jpg

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بیست و هفتمین دوره جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای علوم و بهداشت روز دوشنبه ششم اسفندماه در تالار شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. در این مراسم رحیم مرادی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی از دانشگاه علامه طباطبائی، به عنوان برگزیده مرحله کشوری بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در سال 1397 مورد تقدیر قرار گرفت. از جمله افتخارات و سوابق پژوهشی آقای مرادی؛ انتشار بیش از چهل مقاله علمی در ژورنال های داخلی و خارجی معتبر، انجام طرح های تحقیقاتی، تالیف، ترجمه و تدوین کتب علمی، کسب عنوان پژوهشگر برتر در کل استان البرز و نیز دانشگاه علامه طباطبائی در مقطع دکتری است.

Dabir_2957608_4_Attach_37092.jpg

در عرصه فعالیت های فرهنگی، به عضویت در کمیته علمی، اجرایی و داوری همایش های ملی و بین المللی و نیز کمیته ارزیابی مقالات نشریات علمی پژوهشی، عضویت در انجمن های مطالعات برنامه درسی و انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی ایران و انجمن فناوری آموزشی، مدرس ملی و بین المللی کارگاه های آموزشی معاونت فرهنگی دانشگاه و مدرس ملی و بین المللی چندین کارگاه آموزشی، می توان اشاره نمود. عضویت در بنیاد ملی نخبگان و کسب جایزه تحصیلی در چند سال متوالی، دارا بودن عنوان دانشجوی استعداد درخشان در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، کسب بالاترین نمره در آزمون جامع دکتری در دانشگاه علامه طباطبائی، کسب رتبه 2 کشوری در آزمون کارشناسی ارشد، کسب مقام اول رشته تنیس روی میز و بدمینتون و همچنین سرپرستی تیم تنیس روی میز در دهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دبیری انجمن های ورزشی دانشگاه از دیگر افتخارات ایشان است.

شایان ذکر است مرحله دانشگاهی جشنواره معرفی و انتخاب دانشجوی نمونه در 25 آذر 1397 در دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.


نظر شما :