بررسی «استاد تراز انقلاب اسلامی» در نشست تخصصی استادان بسیجی

۰۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۲۱۸ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۳۵۳۳
نشست تخصصی با عنوان «استاد تراز انقلاب اسلامی» از سوی بسیج اساتید دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، پنجم اسفندماه جاری در محل دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار می‌شود.
بررسی «استاد تراز انقلاب اسلامی» در نشست تخصصی استادان بسیجی

دکتر حسن ملکی رئیس بسیج استادان دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، ضمن اعلام این خبر گفت: این نشست به مناسبت آغاز دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی، با هدف بررسی و هم‌اندیشی در خصوص نقش استاد تراز انقلاب اسلامی و با حضور استادان و دانشجویان برگزار خواهد شد. او با اشاره به این‌که این نشست، یکی از نشست‌های تخصصی بسیج استادان دانشگاه علامه طباطبائی است افزود: بسیج استادان دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی با توجه به ماهیت این دانشکده که فعالیت‌های آن بعد روان‌شناختی و تربیتی دارد، تشکیل این نشست را با هدف بررسی ابعاد مختلف این شاخص دنبال نمود. او افزود: انقلاب اسلامی به‌عنوان یک رویداد عظیم تاریخی، ابعاد مختلفی از جمله ابعاد آموزشی و تربیتی دارد و از طریق این هم‌اندیشی و تبادل‌ نظر علمی ابعاد مختلف نقش آموزشی و تربیتی استاد تراز انقلاب اسلامی تبیین خواهند شد.

Image result for â«Ø¯Ú©ØªØ± حسن ملکیâ¬âŽ

عضو هیئت‌علمی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی با توجه به‌ ضرورت انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در این حوزه گفت: بدیهی است این بحث دامنه‌دار است و اگر بخواهد اساسی‌تر بررسی شود، احتیاج به نشست‌ها و همایش‌های گوناگون دارد. او افزود: در این نشست این موضوع طرح و به‌ صورت کلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به دنبال آن پیشنهادهای مختلفی برای انجام مطالعات و تحقیقات بعدی به پژوهشگران، استادان و دانشجویان مطرح خواهد شد. 

دکتر ملکی خاطرنشان کرد: تصورمان این است طرح این مباحث علاوه بر ضرورت پرداختن به این مهم از سوی پژوهشگران، در برقراری ارتباط میان استادان و دانشجویان برای دانشجویان که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب هستند، به لحاظ آموزشی و تربیتی نیز اثر گذار باشد. لازم به ذکر است این نشست 97/12/5 از ساعت 14 الی 16 با سخنرانی دکتر عبدالله معتمدی، دکتر عباس عباس پور، دکتر حسن ملکی، دکتر عباسعلی رهبر، دکتر دادگر، مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار خواهد شد.


نظر شما :