در راستای ایجاد تسهیلات برای همکاران، مهدکودک کارکنان دانشگاه افتتاح شد

۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۲۰۲ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۷۰۹۷
در راستای ایجاد تسهیلات رفاهی برای شاغلان زن دانشگاه، مهدکودک کارکنان دانشگاه با حضور رئیس و معاونان و مدیران ستادی دانشگاه در ساختمانی نزدیک به پردیس دانشگاه افتتاح شد.
در راستای ایجاد تسهیلات برای همکاران، مهدکودک کارکنان دانشگاه افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با توجه به مأموریت رئیس دانشگاه به دکتر هدی غفاری مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان و خانواده در راستای ایجاد تسهیلات و به وجود آوردن زمینه‌ای برای کاهش دغدغه‌ها و آرامش خاطر برای شاغلین زن دانشگاه برای نگه‌داری از فرزندانشان، مهدکودک کارکنان دانشگاه تأسیس و امروز رسماً افتتاح شد.

در مراسمی که به این منظور در محل مهد کودک برگزار شد، دکتر غفاری در سخنانی ضمن تشکر و تقدیر از حمایت‌ها و پشتیبانی رئیس دانشگاه در راه اندازی مهدکودک گفت: بدون شک دغدغه ها، حمایت ها و رهنمودهای جناب عالی زمینه رشد و ارتقای فعالیت های ما در حوزه زنان و خانواده بوده است. او با تقدیر از همکاری بخش های مختلف دانشگاه در راه اندازی مهد کودک دانشگاه از مساعدت ها و همراهی دکتر ویژه، معاون توسعه و منابع انسانی، دکتر سلیمی بجستانی، معاون دانشجویی و دکتر ایرانزاده در مدت تصدی معاونت فرهنگی دانشگاه، تقدیر کرد. او همچنین از زحمات و پیگیری‌های مجدانه آقایان ساعی و یعقوبی و خانم مقدس در اخذ مجوز و تجهیز راه‌اندازی مهدکودک دانشگاه تقدیر نمود.

در ادامه دکتر سلیمی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از معاون توسعه و منابع انسانی و نیز مشاور زنان و خانواده در شکل‌گیری و راه‌ اندازی مهدکودک دانشگاه گفت: امیدوارم با راه‌اندازی مهد کودک دانشگاه گامی در جهت رفاه و آرامش خیال همکاران و نیز ایجاد انگیزه بیشتر در فضای کار برداشته باشیم. او افزود: از هیچ کمک و پشتیبانی در این خصوص و با توجه به شرایط دانشگاه مضایقه نخواهیم کرد.

در پایان این مراسم رئیس دانشگاه با اهدای لوح تقدیر از خانم فرزانه مقدس مسئول دفتر رئیس دانشگاه و آقایان عبدالله نژد ساعی معاون مدیر خدمات دانشجویی و محسن یعقوبی رئیس اداره تدارکات دانشگاه که در راه‌اندازی مهد کودک تلاش‌های مجدانه‌ای را متحمل شده اند تقدیر کرد.


نظر شما :