میز خدمت در ساختمان آموزشی دانشگاه رسما افتتاح شد

۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۲۰۱ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۵۳۴۸
میز ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان و دانشجویان دانشگاه در معاونت آموزشی طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیئت‌رئیسه، مدیران دانشگاه 30 بهمن‌ماه در محل ساختمان معاونت آموزشی رسماً افتتاح و شروع به کار کرد.
میز خدمت در ساختمان آموزشی دانشگاه رسما افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این خدمت که به‌ منظور راهنمایی و جلوگیری از سرگردانی ارباب‌ رجوع در سازمان‌ها ایجاد شده است، با رویکردهای جدیدی در دانشگاه برای پاسخگویی به نیازها و ارائه تسهیلات به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیگیری و راه‌اندازی شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه از تلاش های معاون آموزشی، مدیریت ها، ادارات و مجموعه کارشناسان حوزه معاونت آموزشی برای انتقال و استقرار در ساختمان جدید و نیز همکاری در افتتاح میز خدمت برای ارائه خدمات مناسب در مدت زمان کوتاه به مراجعه کنندگان این حوزه تقدیر و تشکر نمود. او از همکاری سایر بخش ها از جمله حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی و امور اداری دانشگاه در راستای همکاری برای انتقال به این مجموعه نیز تقدیر نمود. در ادامه دکتر نادر نعمت الهی معاون آموزشی دانشگاه نیز از حمایت ها و پشتیبانی ریاست دانشگاه و معاونت توسعه و منابع انسانی قدردانی کرد.

زینب حبیب‌الله زاده مدیر خدمات آموزشی در حاشیه این مراسم در گفتگو با روابط عمومی در این خصوص گفت: این خدمت قبل از شروع امتحانات پایان نیم سال اول تحصیلی در حوزه آموزشی دانشگاه مستقر گردید و امروز با حضور رئیس و معاونان و مسئولان دانشگاه رسماً افتتاح شد. او اضافه کرد: این واحد با استقرار 3 کارشناس برای پاسخگویی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در حوزه آموزشی راه‌اندازی شده است.

او با اشاره به پیشینه ارائه خدمات الکترونیکی در معاونت آموزشی برای ارائه تسهیلات مناسب‌تر و سریع‌تر به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان گفت: ارائه خدمات الکترونیکی از چند سال گذشته به‌منظور انجام سریع‌تر خدمات به دانشجویان و جلوگیری از تردد مراجعه‌کنندگان پیش‌بینی‌شده بود که با افتتاح این خدمت، گام دوم برای خدمات‌رسانی بهتر و تسریع در این امور و جلوگیری از سردرگمی مراجعه‌کنندگان برداشته شد.

مدیر خدمات آموزشی دانشگاه بابیان اینکه فلسفه اصلی راه‌اندازی میز خدمت تحقق اهداف دولت الکترونیکی است تصریح کرد: در این راستا اقدامات مهمی در راستای الکترونیکی شدن فرایندها در معاونت آموزشی دانشگاه انجام‌شده است تا بتوان در قالب میز خدمت به‌سادگی در اختیار مراجعین قرار داده شود. او توسعه خدمات الکترونیکی در میز خدمت را از اهداف بلندمدت این واحد برشمرد و اظهار کرد: بر این اساس فرایندهای الکترونیکی که در این بخش انجام‌شده شناسایی‌شده است تا برای سهولت در خدمات‌رسانی و اطلاع‌رسانی مورداستفاده قرار گیرد.

حبیب‌الله زاده با تأکید بر اینکه  فلسفه وجود هر سازمانی خدمت به مردم است گفت: هدف نهایی میز خدمت آن است که به‌گونه‌ای رفتار و ارائه خدمت داشته باشیم که ارباب‌رجوع ضمن دریافت مناسب خدمات با رضایت بیشتری واحدهای دانشگاه را ترک کند. او در این خصوص اضافه کرد: با اجرای این خدمت در مدت کوتاهی رضایت ارباب‌رجوع و کارشناسان حوزه معاونت آموزشی به‌منظور تسریع در فرایندها را شاهد بوده‌ایم.


نظر شما :