اطلاعیه ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم ۹۸-۹۷ صندوق رفاه وزارت علوم

۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۱۶۲ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۳۷۶۱
به اطلاع دانشجویان گرامی و متقاضیان وام دانشجویی می رساند؛ ثبت نام کلیه وام های دانشجویی اعم از روزانه و شبانه (نوبت دوم) در پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ فراهم شده است.
اطلاعیه ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم ۹۸-۹۷ صندوق رفاه وزارت علوم

با عنایت به اینکه پرداخت هرگونه تسهیلات دانشجویی منوط به ثبت نام اولیه دانشجو در پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد. دانشجویان متقاضی وام می بایست نسبت به ثبت اطلاعات فردی (برای دانشجویان ورودی جدید) و ثبت درخواست نوع وام در  قسمت  فاز ۲ پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شرح زیر اقدام نمایند:

الف) ورود به سایت پرتال دانشجویی به آدرسwww.bp.swf.ir ، اگر برای اولین بار متقاضی وام هستید گزینه "تشکیل پرونده" را انتخاب و پس از تکمیل اطلاعات وارد مرحله بعدی شوید.

ب) اگر قبلا وام گیرنده بودید، گزینه "ورود به پرتال فاز ۲" را انتخاب نمایید و با کد کاربری و  کلمه عبور که هر دو کد ملی با خط تیره می باشد، وارد سیستم شده و از قسمت درخواست وام، نوع وام خود را انتخاب کرده و تایید نهایی نمایید.

توجه: تاییدیه ثبت وام، بلافاصله پس از ثبت درخواست نوع وام به دانشجویان، بصورت پیامک اعلام خواهد شد.

** مدارک وام هایی که نیاز به ارائه مدرک جهت تایید نهایی دارند را پس از درخواست ثبت وام، جهت الصاق در پرونده به امور دانشجویی دانشکده تحویل نمایید.

براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:

 * وام ویژه دکتری (تحصیلی ، ضروری) صرفا به دانشجویان دوره دکتری روزانه، غیر شاغل و غیر بورسیه  دانشگاه اعطا می‌شود.

* دانشجویان دکتری که در بانک توسعه تعاون تشکیل پرونده داده اند و حداقل یکبار از آن بانک وام دریافت کرده اند صرفاً می‌توانند از وام تحصیلی ویژه دکتری بانک استفاده نمایند.

* پرداخت وام ضروری ویژه دکتری صرفاً به دانشجویان ورودی ۹۶ و ما قبل در سنوات مجاز تحصیلی امکان پذیر خواهد بود.

* پرداخت وام ازدواج علاوه بر دانشجویان روزانه به دانشجویان نوبت دوم فرزندان شهید و جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان که در حین تحصیل تاهل اختیار نمایند، بلامانع است.

* به دانشجویان متاهل و ممتاز تحصیلات تکمیلی با معدل بالای ۱۸، مبلغ ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال وام ودیعه مسکن متاهلی تعلق می گیرد.

* اولویت انتخاب وام و ثبت تقاضای وام با دانشجویانی است که در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام نموده‌اند.  

 

  جدول زمانبندی درخواست ثبت وام ها


نظر شما :