برگزاری دو کارگاه تخصصی آموزشی در دانشکده علوم ریاضی

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۸۱۱۲ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۴۸۲
دومین کارگاه بین ‏المللی مدل‏ های مالی و توابع شعاعی و سومین کارگاه بین ‏المللی روش ‏های بدون شبکه و کاربرد آن در مالی 13 تا 18 بهمن ماه در دانشکده علوم ریاضی برگزار خواهد شد.
برگزاری دو کارگاه تخصصی آموزشی در دانشکده علوم ریاضی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این کارگاه ‏های آموزشی که در راستای اجرای تفاهم‏نامه بین‏ المللی با دانشگاه پادوا ایتالیا برگزار می ‏شود، دکتر عبدالساده نیسی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه ‏طباطبائی و مدیر کل دفتر حمایت و پشتیبانی از امور پژوهشی وزارت علوم،  به همراه استادان برجسته بین‏ المللی از کشورهای سوئد و ایتالیا، مدل های مالی و توابع شعاعی و روش های بدون شبکه را آموزش خواهند داد. 

در این کارگاه های آموزشی خانم دکتر الیزابت لارسون، استاد دانشگاه اوپسالای سوئد و آقای استفانو دی مارشی و خانم اِما پراکچوآنه از دانشگاه پادوا ایتالیا به تدریس و ارائه سخنرانی می‏ پردازند. کارگاه‏ های مذکور در راستای اجرایی ‏سازی تفاهم‏نامه بین ‏المللی با دانشگاه پادوا ایتالیا برگزار می‏ شود. خانم دکتر الیزابت لارسون که از استادان خوشنام و برجسته بین‏ المللی در حوزه تخصصی علوم ریاضی هستند که برای اولین بار به دعوت دانشکده علوم ریاضی دانشگاه علامه طباطبائی در ایران حضور یافته‌اند.


نظر شما :